Terug

onvolledige bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. H.

Naar: Delhaize

09/11/2021

Beste, ik bestelde om meer dan EUR 100 bij Delhaize voor thuislevering (betalende dienst) op vrijdag - op maandag wordt er bevestigd dat alle producten klaar staan - op dinsdag blijkt dat er toch ontbrekende producten zijn. Ik stuur een klacht omdat wij deze bestelling van meer dan EUR 100 niet zouden geplaatst hebben indien wij correct geïnformeerd zouden geweest zijn over het niet beschikbaar zijn van dit basiselement (dat wij dan toch nog zelf dienen te gaan halen, dus het nut van het gebruik van de betalende dienst van thuislevering is nihil en zelfs gewoon een extra kost voor ons). Aangezien dit niet de eerste keer is, zou men durven stellen dat Delhaize (betalende!) diensten blijft aanbieden waarvan zij weten dat deze incompleet zijn.Dank bij voorbaat voor uw tussenkomst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform