Terug

onvolledig geleverd artikel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: bol.com

17/02/2025

Beste, Ik zit namelijk verveeld met een onvolledige levering van een artikel die ik bij drogist.nl via Bol.com heb besteld en heb het gevoel dat ik niet op de juiste manier werd behandeld. Als lid van Test-Aankoop hoop dat jullie mij het juiste advies kunnen geven wat ik in dit geval allemaal kan doen. Het gaat als volgt: Ik heb op 7feb. bij Bol.com 10x6 stuks AA-Duracell plus batterijen besteld voor de prijs van 27,48euro (zie IMG_7688) wat ik als buitenkans zag. OP 11feb krag ik de factuur van Drogist.nl (zie IMG_7687) met daarop duidelijk het aantal stuks op vermeld 10x6. Op 12 feb werd deze bestelling geleverd, alleen krag ik maar 1x6 stuks geleverd en ontbraken er nog 9x6 stuks maw 54 stuks. Ik heb daarop een mail verstuurd om dit te melden dat de levering niet compleet is (Zie IMG_7689). Vandaag op 17feb kreeg ik een mail terug van Drogist.nl (Zie IMG_7686) met de vermelding dat het aantal stuks verkeerd vermeld stond op de site van Bol.com maar dan stuurt Drogist.nl 4 dagen na de bestelling een mail naar mij met daar ook nog eens 10x6 stuks op vermeld dus dit lijkt niet enkel Bol.com hun fout en hebben ze tijd genoeg gehad bij Drogist.nl om deze fout te zien. Om dan nu plotseling te beslissen dat ze mij dit product niet aan deze goedkope prijs te willen geven wat nochtans beloofd was zelfs op factuur. Ze stellen voor om mijn product te retourneren en dan het geld terug te krijgen . Dus komt het er op neer dat ik hun fout moet rechtzetten. Ik wou via jullie weten als dit volgens de regels is wat ze doen of als ze toch verplicht zijn om mij die 60 batterijen te geven wat ik natuurlijk het liefste wens. Mvg, C. V.

Berichten (2)

bol.com

Naar: C. V.

17/02/2025

Beste klant, Uw e-mail is door ons ontvangen. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen van een reactie te voorzien. Met vriendelijke groet, Drogist.nl klantenservice@drogist.nl Cookweg 14 4462 HE Goes T 0031-113-253805 Openingstijden klantenservice: Maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:30 uur s:www.drogist.nl Op 17 feb. 2025 om 18:45 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: onvolledig geleverd artikel ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 18 februari 2025

bol.com

Naar: C. V.

18/02/2025

Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat dit bij Bol besteld is. Gezien zij een advertentie met hierin onjuiste informatie hebben getoond, verzoek ik u contact met Bol op te nemen. Wij zijn slechts het bedrijf dat het product heeft opgestuurd, de klant heeft bij de webshop Bol.com besteld. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Zoë Drogist.nl klantenservice@drogist.nl Cookweg 14 4462 HE Goes T 0031-113-253805 Openingstijden klantenservice: Maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:30 uur s:www.drogist.nl Op 17 feb. 2025 om 18:46 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: Beste klant, Uw e-mail is door ons ontvangen. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen van een reactie te voorzien. Op 17 feb. 2025 om 18:45 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: onvolledig geleverd artikel ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform