Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat dit bij Bol besteld is. Gezien zij een advertentie met hierin onjuiste informatie hebben getoond, verzoek ik u contact met Bol op te nemen. Wij zijn slechts het bedrijf dat het product heeft opgestuurd, de klant heeft bij de webshop
Bol.com besteld.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Zoë
Drogist.nl
klantenservice@drogist.nl
Cookweg 14
4462 HE Goes
T 0031-113-253805
Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:30 uur
s:www.drogist.nl
Op 17 feb. 2025 om 18:46 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:
Beste klant,
Uw e-mail is door ons ontvangen.
Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen van een reactie te voorzien.
Op 17 feb. 2025 om 18:45 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:
onvolledig geleverd artikel