7 juni een bouwpakket van een bbq gekocht. Hierin zaten twee achterpanelen en geen voorpaneel. Hierdoor kan de bbq niet elkaar gezet worden. (zie bijlage)7 juni een mail gestuurd met bewijsfoto's. Geen enkele reactie hierop gekregen. Dan beginnen bellen naar de klantenservice. Er neemt niemand op, pas 2 weken later iemand kunnen contacteren. 26 juni contact kunnen leggen met het bedrijf. Na heel veel moeite en onbegrip van het personeel een mooie oplossing gekregen. Ik kon 10% van het aankoopbedrag terugkrijgen als ik de onvolledige bbq terugbreng, dan krijg ik er een nieuwe volledige terug mee. Of Van Cranenbroek Dongen zou het ontbrekende stuk opsturen. (zie mail bewijs) Wij kozen voor de laatste oplossing. 6 juli gebeld of het al verzonden was. Op 5 juli hadden ze dit mee met de rest verzonden. Ik moest nog een week geduld hebben. 20 juli nog steeds niets met de post ontvangen. 20 juli nog eens contact opgenomen met het bedrijf om te vragen waar het vervangstuk blijft. Het bedrijf zegt dat ze het stuk hebben opgestuurd, maar kunnen dit niet bewijzen. Ze willen het onderdeel nog eens sturen, maar willen geen track & trace verzending aanmaken. Waardoor ik als klant niet zeker weet of het stuk effectief onderweg is. Na bijna twee maanden te wachten, is het vertrouwen in het bedrijf compleet zoek. . Ik ga de bbq zelf afhalen, de 10% korting wil Van Cranenbroek me ook niet meer geven. Het bedrijf komt de beloftes niet na die ze schriftelijk maakten. 7 weken na datum moet je als consument zelf het heft in eigen handen nemen, want het bedrijf is niet eerlijk en niet klantgericht. Het bedrijf heeft geen klachtendienst, waardoor het moeilijk is om iemand hierover te contacteren. Vandaar dat ik Test-aankoop inschakel, om mijn ongenoegen te uiten over een bedrijf die uit winstbejag handelt, met weinig oog voor de consument die hier vaak bedrogen uit komt.