Terug

Onvoldoende vergoede schade na onderwaterzetting van mijn gelijkvloers door uw medewerkers

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

C. V.

Naar: PIDPA

18/05/2025

Betreft: Voor eens en voor altijd een voldoende schadevergoeding voor het onderwater zetten van mijn gelijkvloers door uw technici en stoppen met mij bijkomende kosten aan te rekenen voor de levering van water tot dit geschil voldoende geregeld is. Stoppen met dreigementen en berichten van malafide deurwaarders en/of incassokantoren. Mevrouw, Mijnheer, U herinnert zich waarschijnlijk nog wel dat u enige jaren geleden mijn gelijkvloers heeft onder water gezet bij het vervangen van een waterteller. Dit heeft jarenlang aangesleept alvorens wij een minimum aan schadevergoeding hebben verkregen. Daarbij werd ik onder druk gezet door de zogenaamde experten van de verzekeringen en door mijn toenmalige partner om een overeenkomst te tekenen met een veel te kleine vergoeding voor de geleden schade. Onze tweede expert sprak al gauw van een vergoeding van meer dan 6000 euro waarop wij recht hadden. Aan de tafel werd dit terug gebracht tot minder dan 2000 euro, ik ben hiermede nooit akkoord gegaan maaar werd toch onder druk gezet om het formulier te tekenen. Omdat door die drukzetting die akkoord niet rechtsgeldig is, en door uw getreiter en gedreig van altijd bijkomende kosten van de laatste jaren, kom ik daar nu op terug. Ik wil mijn schade vergoeding van 6000+ euro van u bekomen. En ik wil daarbij dat u stopt met mij te bedreigen ook door middel van malafide middelen. Ik heb u al meermaals laten weten dat ik gezondheidsklachten heb en dat ik neurodivergent ben, en ik voel mij dan ook zwaar aangevallen door uw dreigementen. Overigens hebt u daar eigenlijk geen zaken mee. Maar ik wil dat dit stopt. U weet ook dat justitie niet lacht met discriminatie op basis van deze zaken. Ik ga zo meteen de kosten die te maken hebben met de levering van water betalen, maar dan ook niets meer. U brengt mij in verwarring door de mix van elektronische en klassieke berichten ttz. op papier. Ik apprecieer dit niet en wil dat dit stopt, want dit ik belaging en getreiter. Mijn leveringsvoorwaarden zijn trouwens ook dat er geen bijkomende kosten die niets met het product in kwestie te maken hebben, niet worden betaald. Het is niet de eerste keer dat ik u hiervan op de hoogte breng. Ik verwacht van u dat u de bijkomende kosten laat varen en de openstaande schade bijkomend vergoed, zo niet zal ik hogerop gaan. Met groet, Carl Van Overberghe

Berichten (1)

PIDPA

Naar: C. V.

21/05/2025

Beste, Uw bericht werd in goede orde ontvangen. Dit schadegeval uit 2014 werd destijds aangegeven bij Ethias, de toenmalige BA-verzekeraar van Pidpa. Gezien Ethias de leiding had in hun dossier (met kenmerk SD1040194514) werd dit door hen en de aangestelde experten afgehandeld. Om die reden zal Pidpa geen verdere tussenkomst meer verlenen in deze zaak. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft, neem een kijkje op onze websitewww.pidpa.beof contacteer ons tijdens de kantooruren via 0800 90 300. Met vriendelijke groeten Pidpa, uw partner in water www.pidpa.be T 0800 90 300 Op onze diensten zijn het Algemeen en het Bijzonder Waterverkoopreglement van toepassing. Beide reglementen moet u steeds samen lezen. U vindt deze reglementen opwww.pidpa.beof u kan ze opvragen via 0800 90 300 tijdens de kantooruren (tussen 8 uur en 17 uur). De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa:www.pidpa.berivacy. Geïnteresseerd in facturen per mail of uw brief voor de meteropname per mail? Ga naarmijn.pidpa.beom een account aan te maken. Daarna kan u zich aanmelden en online uw zaken regelen. Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 18 mei, 2025 23:45:31 Aan:info@pidpa.be Onderwerp: Onvoldoende vergoede schade na onderwaterzetting van mijn gelijkvloers door uw medewerkers ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ De privacyverklaring van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform