Beste,Na 6 jaar trouwe dienst begaf mijn wasmachine het op zondag 2 april.Omdat ik zowel privé als zakelijk tamelijk wat wasmachines draai per week was het voor mij dus een vrij dringende zaak om een nieuwe wasmachine te vinden.Diezelfde zondag 2 april keek ik op de website van Krefel om alvast te bekijken welke machine het beste zou aansluiten bij mijn noden.Ik kwam uit op de BOSCH WAT286KOFG I-Dos.Deze kost normaal €799,98 maar stond in promotie en kwam dus uit op €699,00. Tevens stond er nog bij vermeld dat er een cashback actie was van €150,00 . Omdat de prijs op deze manier dus goed zou meevallen nam ik dus aansluitend nog een verlengde garantie van €99Mijn eerstvolgende vrije dag (6/4/2017) ging ik dus naar Krefel in Schoten om daar mijn wasmachine te gaan kopen.Ook daar stond vermeld dat er een cashback actie was van €150,00.De verkoopster meldde mij dat dit het effectieve bedrag was want als het een tot actie was zou dit ook zo vermeld zijn.Op 7 april wil ik dus mijn aankoopbon doorsturen via de website van Krefel om deze terugbetaling te kunnen laten doorgaan en daar merk ik dat op de website zelf de cashback actie al naar €100,00 is gezakt.Ik volg de link en daar komen plots de kleine lettertjes boven dat op mijn aangekocht type machine ik nog maar €100,00 terug krijg.Kort samengevat vind ik dit absoluut niet kunnen.Dit is valse reclame. Op minder dan 5 dagen veranderd op de website blijkbaar de actie, komen er kleine lettertjes bij die er op zondag nog niet bijstonden, maar ondertussen staat er in de winkel nog steeds dat ik €150,00 terugkrijg.Om dit te kunnen bewijzen (want ik kan natuurlijk veel beweren) ben ik op 7 april speciaal terug gereden naar Krefel Schoten en heb ik foto's genomen van de labels. Ook van andere toestellen.Zoals u zal kunnen zien staat er bij andere toestellen ofwel €50,00 cashback ofwel tot €50,00 casback.Indien er tot had bijgestaan had ik geweten dat er voorwaarden aan vast hingen.Bij mijn toestel staat er geen tot.Graag had ik dus die €150,00 teruggekregen zoals beloofd en niet maar €100,00.Inmiddels heb ik de ochtend van 7 april ook gebeld met de klantendienst van Krefel dewelke me doorverbond met de technische dienst van Bosh.Daar had ik een dame genaamd Julie aan de lijn die me het email adres Bru-careline@bshg.com heeft doorgegeven en vroeg voor foto's door te sturen. Dit heb ik dezelfde dag nog gedaan, dit tot op heden zonder reactie.In bijlage kan u deze foto's en mijn aankoopbewijs terugvinden.Ik zie graag uw antwoord tegemoet,Met vriendelijke groeten,Van Thielen Veronique*** Deze tekst werd reeds eerder verstuurd op 7 april 2017 via email, dit zonder enige reactie ***