Terug

Onvoldoende terugbetaling beloofde Cashback.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KREFEL

17/04/2017

Beste,Na 6 jaar trouwe dienst begaf mijn wasmachine het op zondag 2 april.Omdat ik zowel privé als zakelijk tamelijk wat wasmachines draai per week was het voor mij dus een vrij dringende zaak om een nieuwe wasmachine te vinden.Diezelfde zondag 2 april keek ik op de website van Krefel om alvast te bekijken welke machine het beste zou aansluiten bij mijn noden.Ik kwam uit op de BOSCH WAT286KOFG I-Dos.Deze kost normaal €799,98 maar stond in promotie en kwam dus uit op €699,00. Tevens stond er nog bij vermeld dat er een cashback actie was van €150,00 . Omdat de prijs op deze manier dus goed zou meevallen nam ik dus aansluitend nog een verlengde garantie van €99Mijn eerstvolgende vrije dag (6/4/2017) ging ik dus naar Krefel in Schoten om daar mijn wasmachine te gaan kopen.Ook daar stond vermeld dat er een cashback actie was van €150,00.De verkoopster meldde mij dat dit het effectieve bedrag was want als het een tot actie was zou dit ook zo vermeld zijn.Op 7 april wil ik dus mijn aankoopbon doorsturen via de website van Krefel om deze terugbetaling te kunnen laten doorgaan en daar merk ik dat op de website zelf de cashback actie al naar €100,00 is gezakt.Ik volg de link en daar komen plots de kleine lettertjes boven dat op mijn aangekocht type machine ik nog maar €100,00 terug krijg.Kort samengevat vind ik dit absoluut niet kunnen.Dit is valse reclame. Op minder dan 5 dagen veranderd op de website blijkbaar de actie, komen er kleine lettertjes bij die er op zondag nog niet bijstonden, maar ondertussen staat er in de winkel nog steeds dat ik €150,00 terugkrijg.Om dit te kunnen bewijzen (want ik kan natuurlijk veel beweren) ben ik op 7 april speciaal terug gereden naar Krefel Schoten en heb ik foto's genomen van de labels. Ook van andere toestellen.Zoals u zal kunnen zien staat er bij andere toestellen ofwel €50,00 cashback ofwel tot €50,00 casback.Indien er tot had bijgestaan had ik geweten dat er voorwaarden aan vast hingen.Bij mijn toestel staat er geen tot.Graag had ik dus die €150,00 teruggekregen zoals beloofd en niet maar €100,00.Inmiddels heb ik de ochtend van 7 april ook gebeld met de klantendienst van Krefel dewelke me doorverbond met de technische dienst van Bosh.Daar had ik een dame genaamd Julie aan de lijn die me het email adres Bru-careline@bshg.com heeft doorgegeven en vroeg voor foto's door te sturen. Dit heb ik dezelfde dag nog gedaan, dit tot op heden zonder reactie.In bijlage kan u deze foto's en mijn aankoopbewijs terugvinden.Ik zie graag uw antwoord tegemoet,Met vriendelijke groeten,Van Thielen Veronique*** Deze tekst werd reeds eerder verstuurd op 7 april 2017 via email, dit zonder enige reactie ***

Berichten (7)

KREFEL

Naar: A. C.

19/04/2017

Geachte,Wij hebben het dossier van deze klant grondig onderzocht.Wij zullen de klant een KC opsturen van 50 euro (verschil bedrag effectievecashback en de vermelde cashback)Met vriendelijke groetenEvy Lauwers(Embedded image moved to file: pic05991.jpg)

A. C.

Naar: KREFEL

20/04/2017

Beste,Kan u me even verduidelijken voor wat KC staat aub?En voor de overige €100 dien ik zelf dan nog de cashback aan te vragen via Bosch of hebt u dit bij deze voor ons in orde gebracht?Alvast bedankt voor het (ditmaal) vlotte antwoord.Mvg,

KREFEL

Naar: A. C.

24/04/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: KREFEL

11/05/2017

Beste,Wij danken u voor uw antwoord.Inmiddels werd onze cashback via de de link aangevraagd en is dit dossier goedgekeurd, deze betaling zal binnen de 8 weken geschiedden.Wij danken u ook voor de beloofde kortingbon, deze zullen wij graag ontvangen, helaas hebben wij na 2,5 week nog niets mogen ontvangen.Kan dit even nagekeken worden aub?Mvg,

KREFEL

Naar: A. C.

12/05/2017

GeachteWij hebben uw mail goed ontvangen en hebben het dossier van deze klantonderzocht.Wij hebben reeds tov van de klant gereageerd op 14/04 om haar een Cvan 50euro ten commerciele titel.te bezorgen.Deze zal zo spoedig mogelijk bezorgd worden.Met vriendelijke groetenEvy Lauwers(Embedded image moved to file: pic01018.jpg)

A. C.

Naar: KREFEL

16/06/2017

Beste,Op 17/4 diende ik een klacht ik wegens valse reclame. (beloofde cashback van €150 was plots nog maar €100)Dit gebeurde via mail waar ik helaas nooit reactie op kreeg, via testaankoop gebeurde dit gelukkig wel.Er werd mij ter compensatie een cadeaubon van €50 beloofd bovenop de cashback van €100.De cashback werd intussen aangevraagd (maar is nog niet uitbetaald - dit kan nog wel even duren) de cadeaubon werd mij nog steeds niet opgestuurd.Ik heb hier in april al een keer achter gevraagd, met als reactie dat dit "kortelings" zou gebeuren.Intussen zijn we half juni en dus 2 maanden verder en ik heb nog steeds niets aangekregen.Dus bij deze nogmaals de vraag wanneer ik deze kan ontvangen, en hoelang dit eigenlijk kan duren?Mvg,

KREFEL

Naar: A. C.

20/06/2017

Geachte mevrouw Van ThielenWij bevestigen goede ontvangst van uw bericht.Na ontvangst hebben wij onze collega's gecontacteerd teneinde ons teinformeren over de status van de cadeaubon van Eur50,00.Hieruit is helaas gebleken dat deze nog niet verstuurd werd. Onze collega'szullen deze vandaag opmaken en versturen via de Post. U zal deze cadeaubonten laatste volgende week in uw brievenbus ontvangen.Hopend op uw begrip en steeds tot uw dienst, verblijven wij, mevrouw VanThielen, met oprechte hoogachting.Tijl De VogelaereKrefel Customer Care(Embedded image moved to file: pic08935.jpg)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform