Beste,Via 'diensten door derden' werd mij sinds mei dit jaar elke maand ten onrechte 10,99EURO aangerekend. Dit voor zgn abonnement AppleMV9Z7YSBH5. Ik beschik niet over een I-Phone of ander Apple-toestel en heb ook nooit geen abonnement gevraagd of ondertekend. De Proximus klantendienst (= verkooppunt) konden - of beter - wilden mij niet verder helpen gezien zij hier geen invloed op hebben. Herinneringen sturen voor dit bewuste bedrag kon men dan wel? Ik werd onbeleefd en kortaf door een verkoper geantwoord dat ik dan wellicht wel één of ander iets had aangeklikt waardoor ik één of ander onbewust heb geactiveerd...Hulp bleef uit, hijzelf had 78 klanten per dag af te werken en ik bleek de enige met dit probleem. Dan maar telefoonnummer klantendienst op briefje genoteerd, toen ik reageerde met de vraag of zij me dan (beter) te woord zouden staan, scheurde hij het bewuste briefje en deelde mee dat ik mijn plan kon trekken.Hoe die verkoper aan 78 klanten per dag geraakt is mij een groot raadsel, tenzij hij iedereen op die manier buitenwerkt natuurlijk.Ik wens dus het ten onrechte bedrag van 10,99 EURO/mnd voor deze 6 maanden terugbetaald te zien, zij kunnen dit immers bij de leverancier terugvorderen. Uiteindelijk is dit waar een klantendienst voor staat, niet?