Terug

onvoldoende service van Cambio, ontbreken van tankkaart enzoverder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Cambio Bruxelles

03/11/2023

deze mail stuurde ik naar Cambio : Wij hadden een wagen M11 gereserveerd van 28/10 tot heden 03/11 , mijn man heeft de wagen nu teruggebracht. Toen hij de wagen de 28ste oktober ’s avonds ging halen was hij niet bijgetankt en kregen wij onmiddellijk dit bericht toen hij hem startte, hij zegde ik zal dan morgen voor we op verlof vertrekken eerst gaan tanken, maar de volgende morgen bleek er geen tankkaart in de wagen te zitten, toen we belden zegde de dame ons, ja dan moet je zelf maar gaan tanken, we vertrokken op verlof, dit was niet voorzien, en ik vind dit echt geen service, wij zijn lid van 2019, en de laatste tijd is het altijd iets, vorige keer was er de wagen er niet toen we hem gingen halen, en dan zegde men ons , hij staat een km. Verder. Mijn man is slecht te been, loopt met een stok, hij kon dus geen km. Verder te voet gaan om die wagen te gaan halen. Dus zijn afspraak bij de kine afgezegd, omdat jullie geen wagen voorzien hadden. Nu zat er weer geen kaart in om te tanken. Wij hebben dan zelf getankt voor 61 , 43 euro, de 29ste ‘ morgens voor we vertrokken, maar dit is geen manier van doen , dit is het bewijs, want het benzinestation was niet open, en er kwam geen ticket uit de automaat, maar dit is het bewijs, want wij hebben zelf geen auto. Ik hoop dat U dit bedrag van de factuur aftrekt, zie onderaan de kopie van het bankafschrift Ik stuur dit ook door naar testaankoop, want wij vinden dat Cambio hoe langer hoe slechtere service geeft. Ludo Van den Sande 25285

Berichten (2)

Cambio Bruxelles

Naar: D. V.

03/11/2023

BesteBedankt voor je mail! We hebben deze goed ontvangen.Cambio groeit snel en dat laat zich ook voelen in het aantal mails die we te verwerken krijgen.  We doen ons best om je zo snel mogelijk verder te helpen! Je mag van ons een antwoord verwachten binnen de 14 werkdagen. Mocht  je na deze termijn nog geen antwoord ontvangen hebben op je vraag of als je dringend een antwoord nodig hebt, is het best dat je ons even opbelt. Graag vermelding maken dat je ons een e-mail hebt gestuurd.Met vragen over je reservaties of problemen onderweg neem je steeds contact op met de reservatiecentrale op 02 505 40 40 (24/7 bereikbaar). Voor vragen over je inschrijving, je abonnement of je facturen is onze klantendienst steeds beschikbaar via 09 242 32 17 (elke weekdag tussen 9u en 12u en 13u en 17u30).Heb je trouwens al gekeken op onze website? Daar vind je alvast heel wat informatie terug. Bekijk zeker het overzicht van de meest gestelde vragen of gebruik de zoekfunctie rechts bovenaan om snel te vinden wat je zoekt.  Met vriendelijke groetencambio klantendienst Vlaanderen--

Cambio Bruxelles

Naar: D. V.

07/11/2023

Beste DianeBedankt voor je e-mail.Als de tankkaart ontbreekt dan wordt gevraagd zelf te tanken en hetbetaalbewijsje door te sturen naar onze klantendienst. De gemaaktebrandstofkost (61,43Eur) staat klaar voor terugbetaling op je eerstvolgendefactuur.Er moet steeds een tankkaart in de wagen aanwezig zijn, maar helaas kan hetvoorvallen dat een gebruiker die tankkaart per ongeluk meeneemt. Weproberen de tankkaart in die gevallen te recupereren bij de gebruiker inkwestie of voorzien indien nodig een nieuwe tankkaart. Als een wagen metminder dan 1/4 brandstof wordt achtergelaten en dat wordt gemeld door devolgende gebruiker aan de reservatiecentrale, dan spreken we de nalatigegebruiker daar ook op aan. Bij herhaaldelijk niet-tanken gaan we ook overtot beboeten of uitsluiting. Alle info over tanken vind je hier.Op 09/10 werd de 'Mort 't Parkske S1' door de gebruiker voor jou niet op destandplaats geparkeerd omwille van een bezette parkeerplaats. De wagen werddus inderdaad elders in de buurt opgesteld. Ook dat is gebruikelijk alsonze voorbehouden standplaats onrechtmatig wordt ingenomen. Alle info overeen bezette parkeerplaats vind je hier.Jeontving in dit geval ook 15Eur als tegemoetkoming voor het ongemak, conformde algemene voorwaarden.Beide situaties volgen we zo goed mogelijk op, maar ze zijn helaas niet tevermijden in een autodeelsysteem. We hopen dat je in de toekomst vlotverder gebruik kan maken van onze diensten.Aarzel niet om ons te contacteren als je hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groetenMatthias d - customer service cambio Vlaanderens:www.cambio.be/nl-vla/over-cambio-autodelenOp vr 3 nov 2023 om 15:34 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform