Terug

Onvoldoende reparatie van zetelverwarming

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

05/12/2023

Beste,Op 28/11 was ik bij Hedin Automotive in Linkeroever met een probleem met de zetelverwarming op mijn Marco Polo (van 01/09/2020 VIN: W1V44781313753573). Op 29/11 heb ik een factuur van 543.16 EUR betaald en de auto afgehaald om naar huis te rijden. Maar naar 5 minuten werkte de zetelverwarming niet meer, en ik kwam direct naar Hedin Automotive om dat uit te leggen. Ik heb intussen contact gehad met de Mercedes garage van de vorige eigenaar en zij geven toe dat dit probleem al bekend was, ook in de tijd van de garantie.Dus zij gaan dit onder de garantie repareren.Ik vind het niet correct dat Hedin Automotive 543.16 EUR verdiend zonder het problem op te lossen.Blijkbaar heeft Hedin Automotive een foute diagnose gemaakt.Als eerste stap zou ik Hedin Automotive beleefd willen verzoeken de 543.16 EUR terug te betalen.Alvast bedankt Trevor Sears


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform