Beste
Ik stuurde op 5 juni 2025 volgende e-mail naar service.be@tuicars.com:
"Wij huurden via Tuicars een auto van 05.05.2025 tot en met 03.06.2025 in Cancun, Mexico. Europcar was finaal onze autodealer (boekingsnummer boekingsreferentie 1188802534).
Hiervoor werd ter plaatse (in Mexico dus) een deposit gevraagd en betaald door mezelf op 05.05.2025 van €2402,99. Ik leverde onze wagen zonder calamiteiten weer in op 02.06.2025 's avonds. Echter, wij kregen slechts €2133,10 terug gestort en dit terwijl mij ter plekke werd gezegd dat alles van de auto in orde was. Wij wensen dus graag te weten wat hier is misgelopen en wanneer we het resterende bedrag van €269,89 ook nog krijgen terug gestort?"
Ik kreeg echter nooit een respons op mijn vraag waarom wij minder van onze deposit kregen terug gestort ondanks de melding dat alles van de auto in orde was. Ik stuurde nog een herinneringsmail op 12 juni, 13 juli en 22 juli. Nooit kregen wij een respons op ons antwoord.
Mijn vrouw heeft ook nog eens het klachtenformulier ingevuld op de webside: https://www.tui.nl/klacht/ maar ook hier kregen we nooit antwoord op de vraag waarom niet onze volledige deposit werd terug gestort.
Hartelijk dank om dit samen met ons verder uit te zoeken.