Wij hebben op dinsdag 10juli een last minute geboekt online naar Egypte voor ons gezin . 6 pers. Wij hebben alles online betaald voor een vakantie van 8dagen. Zo hebben we ook alles per mail ontvangen Mn de tickets en betalings bevestiging. Met deze info waren wij dan ook meegegeven dat wij elks 2 pasfoto’s moesten meenemen om bij aankomst in Egypte ons visum in orde te brengen. Eenmaal wij gingen inchecken in de luchthaven werd ons plots gezegd dat mijn man niet kon vertrekken zonder visum daar hij de Marokkaanse nationaliteit heeft . Dit wisten wij niet hebben er ook nergens informatie van gekregen. Heb het reisbureau nog proberen te bellen maar kreeg geen antwoord. Jet was nochtans net geen 19u. Heb het hotel gebeld maar zij konden ons helaas niet verder helpen en zelfs de ambassade van Egypte zij me dat het reisbureau zulke info moet verstrekken zeker als het een last minute betreft. Het reisbureau heb ik daags erna nog een hele voormiddag gebeld om een eventuele oplossing maat zij konden ons niet verder helpen. Het gaat hier om 3064€ en dat we dat zomaar kwijt zijn omwille van een fout betreffend de juiste en onmiskenbaar zeer belangrijke info dat kunnen wij niet zomaar aanvaarden.