Beste,Op 24 januari gebeurde het ingraven van de buitenkabel aan mijn nieuwbouwwoning door jullie onderaannemer Unit-T. Vanaf die moment heeft het mij 2 volle maanden gekost om de verhuis van mijn Telenet-diensten (internet en TV) in orde te krijgen. Sterker nog, dit gebeurde pas na een vorige klacht via TestAankoop (wie weet hoe lang ik anders nog aan het lijntje zou gehouden zijn), toen kon het plots een dag later. Tijdens die 2 maanden waar ik geen optimaal gebruik kon maken van jullie diensten bleef ik toch facturen ontvangen (zo'n € 140 per maand). Wanneer ik jullie hierop attent maakte, werd mij gezegd dat een compensatie pas mogelijk was vanaf dat het probleem opgelost werd en ik dus ondertussen wél mijn facturen moest betalen. Nadat eind maart dan eindelijk de verhuis in orde werd gebracht, contacteerde ik jullie nogmaals voor de compensatie van de onterecht betaalde facturen. Groot was dan ook mijn verbazing dat ik géén vergoeding ontving voor de gebrekkige verhuis van mijn diensten, nee zelfs niet louter het bedrag van mijn facturen, maar een maximale vergoeding van € 60.Telenet eigent zich dus het recht toe om diensten niet te leveren, toch betaling van facturen te eisen met de belofte dat er nadien gecompenseerd zal worden om dan nadien zich te verschuilen achter een maximumbedrag dat vele malen lager ligt.Graag dus de terugbetaling van de facturen van februari en maart en gezien de vele, vele stress door elke week opnieuw teleurstellende contacten met jullie diensten die niets opleverden ook nog een extra compensatie van dezelfde grootte als die 2 facturen.Met vriendelijke groeten