Kind van 13j moet elke dag met de bus naar school voor afstand van 13km, in het nieuwe vervoersplan werden verschillende ritten geannuleerd waardoor hij nu na 3 dagen nieuwe planning 2x geweigerd werd om op een bus te stappen. volgende week heeft hij avondstudie waar hij elke dag nog een uur langer zal moeten wachten op een bus? wat als hij dan ook geweigerd wordt om op te stappen? het vorige plan was ideaal voor vele kinderen die in de streek richting Ardooie moeten. Op jaarbasis betalen we meer dan 250euro voor alle diensten van De Lijn. wat krijgen we ervoor? Gebrekkige service, weigering van opstappen, om dan toch vrienden / familie te moeten aanspreken dat onze zoon op een normaal uur thuis kan komen?Kind belde vandaag zelf naar klantendienst voor klacht, klacht via de gemeente, we hebben onze grieven aan de school doorgegeven, beklag op facebook en via dit kanaal.prijs van abonnement is mij niet teveel, maar als wij de volle pot moeten betalen, dan verwacht ik ook dat hun service top is, en niet 10-tallen kinderen in de kou laten staan. letterlijk.