Beste James,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Uit nazicht zie ik dat we voor aardgas een afrekening op 28-4-2022 hadden opgemaakt voor de periode van19/12/2021 - 13/04/2022. We hadden doorgekregen van je netbeheerder dat we voor deze periode een verbruik dienden aan te rekenen van9.434 kWh.We hebben hierna een gecorrigeerd verbruik doorgekregen waarbij dit verbruik werd aangepast naar 231 kWh. Op basis van dit aangepast verbruik hebben we een correctiefactuur voor jou opgemaakt op 14-6-2022 met een bedrag van 1231,81Eur in jouw voordeel.Daarna hebben we een nieuwe rechtzetting ontvangen van je netbeheerder waarbij ze aangaven dat dit verbruik niet correct was en dat het verbruik voor deze periode 8216 kWh is. Om deze reden hebben we je afrekeningen op 2-11-2023 geannuleerd en je nieuwe gecorrigeerde afrekeningen opgemaakt. Omdat er een verbruik van 7985 kWh (8216 - 231) te weinig was aangerekend is er momenteel nog een openstaand saldo van 1071,27Eur. Dit saldo is een verrekening van de 5 groene lijnen op het rekeningoverzicht in bijlage. (2 nieuwe afrekeningen en 3 annulatiedocument van je originele afrekeningen)Alvast bedankt om dit te betalen op rekeningnummer: BE50 0018 1567 6918 GEBABEBB met gestructureerde mededeling: +++005/3314/24235+++Onze excuses indien dit onduidelijk was.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.