Terug

Onverwachte douanekosten terugbetalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: ZALANDO

28/01/2021

Beste,Op 20/1 kwam Bpost langs met een pakket waarvoor mijn vrouw onverwacht 77,94 euro moest betalen aan de postbode. Bij het openen zag ze dat het ging om een artikel dat ze via Zalando.be had besteld, waarvoor ze nu dus plots douanekosten moest betalen: dit artikel was blijkbaar verstuurd uit de UK! Dit stond nergens vermeld toen ze haar bestelling plaatste. Het is niet normaal dat we plots moeten opdraaien voor deze verbogen kosten.We hebben jullie (Zalando) gecontacteerd, met de vraag deze kosten terug te betalen. In jullie antwoord 20/1 staat: Bij Zalando zijn er geen douanekosten of verzendkosten! Dat is buiten ons gegaan. Graag wil ik je vragen om partner blonde gone rogue te contacteren,zodat ze je gaan vergoeden!Wij hebben echter besteld bij Zalando.be, dus jullie zijn verantwoordelijk voor deze bestelling. Jullie moeten ons vergoeden. Wij willen niet zelf bij een partnerbedrijf in de UK achter ons geld gaan jagen.Hierop hebben we geen reactie gekregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform