Terug

Onverwacht afsluiten van onze internetaansluiting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Proximus

09/02/2024

Aansluitend op klacht nr. CPTBE01960049-67Gisteren 7/2 werd fiber geïnstalleerd op ons adres in Hasselt. Sinds 12/1 konden de bewoners van dit huis – 2 startende zelfstandigen en een student-zelfstandige - geen gebruik maken van hun internetabonnement, dat onrechtmatig afgesloten werd.In januari werd hiervoor door Proximus al een creditnota opgemaakt, waarvoor dank.Gisteren krijg ik van Proximus een factuur toegestuurd voor een bedrag van €358,67. Deze factuur is zo hoog omdat ik:1. tussen 27/1 en 31/1 databoosts voor een bedrag van €165 heb aangekocht voor de gsm van mijn zoon, zodat ze met zijn drieën toch minstens gebruik konden maken van 1 gsm om te werken/studeren (hun drie ongelimiteerde abonnementen hadden hun limiet bereikt, daardoor enkel nog heel traag internet). 2. op aanraden van een dispatcher van Proximus, en omdat de installatie van fiber nog met een week werd uitgesteld, op 1/2 een 4G mobiele hotspot heb gehaald in de Proximus-shop. Zowel de dispatcher als de winkelbediende zeiden me dat het gebruik van deze mobiele hotspot gedurende 1 maand gratis is. Op de factuur wordt hiervoor wel een bedrag van €48,27 aangerekend.Graag uw reactie.

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. P.

12/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Put Agnes in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-09-10.21.07.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005823480] Ref. [THREAD_ID:1921005823480]

Proximus

Naar: A. P.

12/02/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen mevrouw Put Agnes telefonisch gecontacteerd en intern met de betrokken dienst doorgegeven voor de opvoliging van haar dossier.MvgHet Proximus teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-09-10.21.07.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005823581] Ref. [THREAD_ID:1921005823581]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform