Op 16 december installeerde Proximus bij ons (leveradres: Hasselt) het nodige voor een internetaansluiting.Op 12 januari viel er van Proximus een brief in de bus met de melding dat zij verschillende keren geprobeerd hebben contact met mij op te nemen voor de aansluiting van fiber ter vervanging van het kopernetwerk. Omdat Proximus geen akkoord van mij kon krijgen of technisch niet over de mogelijkheid beschikt om onze lijn te migreren, werden onze diensten gedeactiveerd, dit vanaf 9 januari.Belangrijk hierbij is mee te geven dat ik nooit door Proximus ben gecontacteerd over een datum voor installatie van fiber: niet telefonisch, noch via mail of sms.Gevolg hiervan is dat onze zoon en twee anderen in ons huis in Hasselt geen internet beschikbaar hebben en dit nu reeds meer dan twee weken. Ik heb voor onze zoon dan ook extra data moeten aankopen, zodat hij kan studeren en TV kijken hoewel de Proximus factuur wel betaald is tot eind januari.Ondertussen heb ik op 15 januari bij Proximus een aanvraag gedaan voor de installatie van fiber. Deze zal, als alles goed zit, gedaan worden op 31 januari. Ik hoop van harte dat voor de installatie van fiber geen 3 afspraken nodig zijn vóór dit effectief geïnstalleerd wordt: voor de installatie van het internet in december was dit wel het geval. Bij de eerste afspraak kwam de technieker na 16u langs en toen vond hij het te laat om te beginnen graven. Op de tweede afspraak enkele dagen later is er helemaal niemand komen opdagen. Bij de derde afspraak nog enkele dagen later is het eindelijk gelukt om internet te installeren.Graag uw reactie.