Terug

onverklaarbare meterstand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: De Watergroep

29/10/2020

Geachte , op 13 /10 /2020 wou ik mijn waterteller doorgeven aan watermaatschappij De Watergroep en was mijn verbazing groot dat mijn verbruik plots 426 m3 bedroeg in plaats van de gebruikelijke 138 m3 ik kon deze waarde dan ook niet invoeren op de website van De Watergroep wegens buiten proportie .Ik heb onmiddelijk De Watergroep gecontacteerd en kreeg de vraag om een foto door te sturen naar hun site wat ondertussen reeds is gedaan .Ook reeds alle lektesten gedaan op alle waterverbruikers zonder resultaat ,in of rond de woning nergens sporen van lekkage . Wel heeft Verbraeken-Infra Temse begin februari werken gedaan aan de waterleiding (waterverbruik door spoellen leiding of eventueel mogelijke luchtbel die de meter heeft gemanipuleerd ? )Antwoord mail De WatergroepWe hebben uw e-mail goed ontvangen. Momenteel kan de verwerkingstijd van uw vraag aanzienlijk oplopen.Uw e-mail wordt zeker behandeld. Het is niet nodig uw vraag opnieuw te stellen via e-mail of via telefoon.Op 29/10 plots factuur van 2616,06 € (normaal 124,50 € ) met een wijziging van tussentijdse afrekening van 712,97 € (normaal 157,95 € ) ??Watergroep gecontacteerd en afrekening op Hold laten zetten tot oplossing of minnelijke schikking ( graag normaal tarief wegens normaal verbruik ).Woonanker Temse, eigenaar woning ,op de hoogte gesteld van gebeurtenissen .

Berichten (1)

B. V.

Naar: De Watergroep

04/11/2020

Geachte , naar aanleiding van klacht op 29/10 en uitblijven antwoord heb ik een controle binnenhuisinstalatie aangevraagd en wist de planner mij te vertellen dat mijn watermeter reeds een héél oud type is van 2000( nog met maar 1 cijfer na de kommaen helemaal niet accuraat is op te volgen ) is terwijl deze om de 15 jaar moeten vervangen worden en dat mogelijk een terugslagklep zou defect kunnen zijn . Bij deze vraag ik dan ook deze meter te vernieuwen bij de controle van de binnenhuisinstalatie .Mvg Verstraeten Bruno (D006981431)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform