Terug

onverklaarbaar verbruik buiten bundel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Orange

01/12/2021

Beste,Ik heb een abonnement bij orange voor zowel TV, Internet, als 3 gsm nummers.Echter kreeg ik enkele dagen geleden te zien dat mijn verbruik buiten bundel 34 Euro was.Dit terwijl mijn mobiele gegevens niet op zijn gebruikt en mijn sms'en en belminuten zijn onbeperkt.Ook zijn er geen aankopen gedaan via telefoon en heb ik ook geen betalende nummers gebeld. (dit heb ik voor de zekerheid nog eens gecontroleerd).Na meermaals contact te hebben genomen met de klantendienst, krijg ik telkens te horen dat ik moet wachten tot mijn factuur.Ze kunnen nu niet zien waar dit vandaan komt.Echter is dit nog 18 dagen wachten en het bedrag blijft maar stijgen zonder enige aanleiding.Orange is ook enkel telefonisch bereikbaar en niet via mail, wat het ook moeilijker maakt om eventueel bewijs door te sturen.Ik zou nu graag willen weten waar dit bedrag vandaan komt zodat dit gestopt kan worden nog voor dit gefactureerd wordt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform