Terug

Onuitgevoerde herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: FNAC BELGIUM

14/08/2020

Beste, ik bracht mijn iPhone binnen voor herstelling: ik werd namelijk tijdens een telefoongesprek vaak niet gehoord door de tegenpartij (persoon aan de andere kant van de lijn). Mijn toestel verbrak ook gesprekken. Mijn telefoon is een maand binnen geweest voor herstelling (ik moest ook zelf nog eens aansporen op het terug krijgen van mijn toestel) en de arbeidskosten die ik zelf niet moest bekostigen bedroegen amper €12:87. Er was dus duidelijk niet (veel) aan gewerkt. Nu blijkt dat hetzelfde probleem zich gewoon nog steeds voordoet. Ik vind dit allesbehalve service en dat terwijl ik mijn telefoon daarvoor een maand hebben moeten missen. Dank voor enige opvolging. Groeten Goedele

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: G. D.

25/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform