Beste medewerker van KBC Verzekeringen, en daarnaast KBC Bank,
Graag willen wij hierbij een aanvraag indienen om onze woningpolis over te hevelen naar een ander KBC Verzekeringskantoor, concreet van het kantoor Torcq-De Wilde te 9070 Heusden naar het kantoor te Lochristi. Dit in de hoop dat wij mbt ons lopende schadedossier een meer klantvriendelijke en transparante communicatie krijgen.
Als klant van jongsaf eerst bij Cera en later bij KBC, zijn wij - niet voor de eerste keer bij dit kantoor - geconfronteerd met een allesbehalve behulpzame en vlotte service, integendeel, de medewerkers lijken erop getraind om klanten het leven zo zuur mogelijk te maken. Ondertussen maken wij ons nog weinig illusies en na het inwinnen van de nodige inlichtingen beseffen we ook dat KBC Verzekeringen over een batterij aan juristen beschikt die er alles zal aan doen om ervoor te zorgen dat KBC in dezen niet tussen hoeft te komen, ongetwijfeld met succes.
Helaas worden wij ook nog een aantal jaar gegijzeld om bij een andere actor een woningpolis af te sluiten als gevolg van de koppeling hiervan aan het hypothecair krediet bij KBC, een courante praktijk zoals iedereen weet, maar wij geloven inmiddels hopelijk niet tegen beter weten in, dat niet alle verzekeringskantoren van KBC zo klantonvriendelijk zijn als dat van Dhr. Torcq. Wij geven ook graag een gedetailleerd overzicht over onze ervaring met dit kantoor indien nodig.
Mvg,
Linda De Geyter