Terug

Ontwijken garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Hubo

22/11/2020

Geachte,Ik heb op 29/10/2020 een Denver WCT-8010 camera aangekocht die het na een 8 tal dagen liet afweten.Het toestel is dan kort nadien aangeboden in de Hubo winkel te Turnhout in de originele verpakking met alle toebehoren die bij de aankoop aanwezig waren.De winkelbediende weigerde garantie op het toestel omdat de door mij aangekochte batterijen en men persoonlijke beelddrager (sd kaart) ontbraken ? Deze waren NIET bij de aankoop van het apparaat aanwezig en zijn mijn persoonlijke en private eigendom.De vergelijking dat je bij de garantie van een foto toestel toch ook geen filmrol dient toe te voegen is door de bediende als een belachelijke vergelijking weggelachen. Hubo vermeld op zijn website om in geval van defect onder garantie, het toestel terug te sturen naar de fabrikant of invoerder. Deze belofte is in dit geval niet nageleefd en een e-mail die ik een 10 tal dagen geleden naar de klachtendienst van Hubo heb verstuurd is nog steeds onbeantwoord. Het vertrouwen dat ik meer dan 20 jaar in Hubo had is nu totaal verdwenen en ik wens onmiddellijke terugbetaling van het bedrag van mijn aankoop zijnde € 59.99Alvast bedankt .

Berichten (1)

Hubo

Naar: D. C.

25/11/2020

Goede morgen,wij hebben contact opgenomen met de winkelverantwoordelijke onze winkel te Turnhout en hebben haar gevraagd om dit probleem met de klant verder op te nemen. Het probleem berust waarschijnlijk op een misverstand en vertrouwen erin dat er een positieve oplossing gevonden zal worden.Hoogachtend.Valerie VerstraelenSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-277283-1482248-HD------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-277283-1482248-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform