Geachte heer Claeys,
Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om langer te moeten wachten dan verwacht, en dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze abonnees.
We streven ernaar om iedereen zo snel en efficiënt mogelijk te helpen, maar door een grote hoeveelheid aanvragen kan het soms iets langer duren voordat we kunnen antwoorden.
Als welkomstgeschenk heb je van ons een voucher ontvangen ter waarde van 80 punten. Hiermee kun je op de site van onze partner een geschenk uitkiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kunt aanvragen in de welkomstbrief. Deze brief kun je terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze website test-aankoop.be.
Enkele dagen nadat je je abonnement hebt geactiveerd, heb je ook een e-mail van onze partner ontvangen waarmee je je kunt registreren op hun site. Voor deze registratie hebben wij het e-mailadres gerald.claeys@hotmail.com ontvangen.
(Om toegang te krijgen tot de site waar je een geschenk kunt uitkiezen, dien je je eerst te registreren en een wachtwoord in te stellen. Vul hiervoor je abonneenummer in op de website giftin.be, klik op Aanmelden en volg de instructies om de registratie te voltooien.)
De 80 punten van je voucher worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van de €2 voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Je ontvangt hiervan uiteraard een bevestigingsmail.
Aarzel niet om de klantendienst van Gift’in te contacteren als je nog vragen hebt, via het nummer 078251005 of door een e-mail te sturen via het contactformulier op hun site. Zij staan in voor de opvolging van de geschenken.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.