Terug

Ontvangen welkomstgeschenksmail

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: Testaankoop

06/01/2025

- ik abonneerde mij op testaankoop met de deal dat ik 2 maanden voor 2 euro kon genieten van de diensten van testaankoop + een welkomstgeschenk. - ik zou de mail om het geschenk te selecteren en ontvangen binnen 48 uur ontvangen. - ondertussen ben ik al zon 2 weken geabonneerd en tot de dag van vandaag heb ik niks ontvangen. - op 22 december stuurde ik naar testaankoop via messenger -pas op 27 december kreeg ik antwoord dat ik mijn abonneenummer moest doorsturen dit deed ik dan ook. - na het nummer doorgestuurd te hebben heb ik geen reactie meer van testaankoop gehad zelf niet na meermaals vraagtekens te sturen. - ik zou nu graag eindelijk mijn geschenk kunnn bestellen en ontvangen.

Berichten (4)

Testaankoop

Naar: G. C.

08/01/2025

Geachte heer Claeys, Wij hebben je verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet Abonnementendienst.

Testaankoop

Naar: G. C.

09/01/2025

Geachte heer Claeys, Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om langer te moeten wachten dan verwacht, en dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze abonnees. We streven ernaar om iedereen zo snel en efficiënt mogelijk te helpen, maar door een grote hoeveelheid aanvragen kan het soms iets langer duren voordat we kunnen antwoorden. Als welkomstgeschenk heb je van ons een voucher ontvangen ter waarde van 80 punten. Hiermee kun je op de site van onze partner een geschenk uitkiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kunt aanvragen in de welkomstbrief. Deze brief kun je terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze website test-aankoop.be. Enkele dagen nadat je je abonnement hebt geactiveerd, heb je ook een e-mail van onze partner ontvangen waarmee je je kunt registreren op hun site. Voor deze registratie hebben wij het e-mailadres gerald.claeys@hotmail.com ontvangen. (Om toegang te krijgen tot de site waar je een geschenk kunt uitkiezen, dien je je eerst te registreren en een wachtwoord in te stellen. Vul hiervoor je abonneenummer in op de website giftin.be, klik op Aanmelden en volg de instructies om de registratie te voltooien.) De 80 punten van je voucher worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van de €2 voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Je ontvangt hiervan uiteraard een bevestigingsmail. Aarzel niet om de klantendienst van Gift’in te contacteren als je nog vragen hebt, via het nummer 078251005 of door een e-mail te sturen via het contactformulier op hun site. Zij staan in voor de opvolging van de geschenken. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

G. C.

Naar: Testaankoop

09/01/2025

Beste, Zoals eerder aangegeven, heb ik helemaal geen mail gekregen van jullie externe partner. Ook op mijn persoonlijke ruimte zie ik nergens een voucher. Is het mogelijk om dit na te kijken? Alvast bedankt.

Testaankoop

Naar: G. C.

10/01/2025

Beste heer Claeys, Bedankt voor je bericht. Graag geven we je enkele verduidelijkingen en kijken we samen hoe we dit verder kunnen oplossen. We hebben eerder het e-mailadres doorgegeven waarnaar alle communicatie van onze partner werd gestuurd. Omdat je aangaf de mail niet te hebben ontvangen, hebben we je de procedure gedeeld om een account aan te maken op het platform. Is het gelukt om je account succesvol aan te maken? Laat het ons gerust weten, dan kunnen we de klantendienst inschakelen om je te contacteren en verder te helpen waar nodig. Wat betreft de voucher en de link om je geschenk aan te vragen: deze informatie vind je ook in de welkomstbrief. Je kan deze brief terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze website test-aankoop.be: Mijn persoonlijke ruimte: ‘Mijn account - Zie mijn overzicht - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - download de pdf. De 80 punten van je voucher worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van de €2 voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Je ontvangt hiervan uiteraard een bevestigingsmail. Aarzel niet om de klantendienst van Gift’in te contacteren als je nog vragen hebt, via het nummer 078251005 of door een e-mail te sturen via het contactformulier op hun site. Zij staan in voor de opvolging van de geschenken. We hopen hiermee al je vragen beantwoord te hebben. Aarzel niet om ons te contacteren als je verdere hulp nodig hebt. Voor specifieke vragen over je inschrijving kan je ook terecht bij onze Abonnementendienst op het nummer 025423300. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform