Terug

Ontvangen van pakje

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: bpost

16/09/2025

Beste Op 01/07/2025 heb ik een pakje via bpost naar vicedeal bedrijf in Hong Kong terug gestuurd Na een tijdje kreeg ik van de ontvanger het bericht dat het pakket nog niet was aangekomen. Ondertussen heb ik bpost gecontracteerd ze hebben gezegt dat ik nog 2 weken moeten wachten en daarna als het pakje niet geleverd is terug met hun contact op nemen . Gisteren heb ik hun terug gebeld een ze zeggen dat had ik 30 dagen na zending tijd om met hun contact op te nemen en ze kunnen daar niks me doen (want de zending was zonder truck op volging )terwijl ik had contact met hun op genomen en moest ik 2 weken wachten en heb ik ook 30€ voor zending al betaald . Nu tot 20 september moet het bedrag van pakje betalen aan klarna .

Berichten (1)

bpost

Naar: M. A.

18/09/2025

REF : SR 1-62584161234 Beste klant, We merken op dat u inderdaad al een klacht heeft ingediend bij de klantendienst van bpost. Daarom nodigen we u dan ook uit om contact op te nemen met de klantendienst van bpost door uw referentie 1-62584161234 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen. U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals). Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 16/09/2025 11:30:50 Aan: SMB_Info_CSE info_cse@bpost.be Onderwerp: Ontvangen van pakje ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform