Terug

Ontvangen van jaarafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Engie

17/07/2023

In Januari2023 zijn de meterstanden van elektriciteit doorgegeven aan Fluvius die ze paar dagen later ook correct hebben doorgestuurd naar Engie. Nu 6 maanden later en verschillende telefoongesprekken met kantendienst van Engie later heb ik nog steeds geen eindfactuur ontvangen. Hoeveel moeten we bijbetalen, moeten we geld terugkrijgen... Geen idee !

Berichten (5)

Engie

Naar: D. V.

20/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

D. V.

Naar: Engie

06/08/2023

Ok leuk dat jullie het zo belangrijk vinden om deze info te mogen ontvangen maar ondertussen is er nog steeds niets opgelost en heb ik niet het idee dat er ook maar iets verder aan gedaan word. Ik ga er dan maar vanuit dat we geld moesten terugkrijgen bij de berekening en dat jullie dat geld liever op jullie rekening hebben staan als op die van ons.

D. V.

Naar: Engie

06/08/2023

Ok leuk dat jullie het zo belangrijk vinden om deze info te mogen ontvangen maar ondertussen is er nog steeds niets opgelost en heb ik niet het idee dat er ook maar iets verder aan gedaan word. Ik ga er dan maar vanuit dat we geld moesten terugkrijgen bij de berekening en dat jullie dat geld liever op jullie rekening hebben staan als op die van ons.

Engie

Naar: D. V.

06/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: D. V.

06/09/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: dimanche 6 aoa»t 2023 20:01À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Ontvangen van jaarafrekening - (CPTBE01834647-86)Klacht - Ontvangen van jaarafrekening - (CPTBE01834647-86) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform