Terug

ontvangen van geen label

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: DPD Belgium

15/12/2023

Beste, ik bestelde 3 labels om een pakket te verzenden naar Spanje. De betaling was in orde, ik ontving geen labels via mail. De dag nadien contact opgenomen met dpd. Ze vertelde me dat die via Packlink ging en dat ik met hun contact moest opnemen. Ik kon enkel een document invullen en zij zouden contact opnemen met mij, maar mijn pakket moest vandaag verzonden worden. Gevolg: de hele dag geen contact gehad. Terug naar dpd gebeld en de dame aan de telefoon zei gewoon: goh wat vervelend! Ik heb haar ook gezegd dat er toch een optie moet zijn om telefonisch contact te krijgen met hun om te vragen achter mijn label. DPD zei gewoon, tja ik vind het jammer maar ik kan niets doen. Ik vind dan wel dat ze op hun site moeten zetten dat als er problemen zijn dat je niemand kan contacteren!!!

Berichten (7)

DPD Belgium

Naar: K. S.

15/12/2023

Beste Kim,Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent van onze service.Het is inderdaad onze partner Packlink die onze webklanten moeten assisteren.s:support-dpdbelgium.packlink.com/hc/nl/articles/360015551439We hebben ook al gemeld dat het gemakkelijker zou zijn dat de klanten hen telefonisch kunnen bereiken.Hopelijk zal dit in de toekomst ook mogelijk zijn.Ik kan u geen vergoeding beloven, dit moet u ook met hen opnemen.Bedankt voor uw begrip.Ik wens u een fijne dag en een goed weekend.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

K. S.

Naar: DPD Belgium

20/12/2023

BesteWe zijn nu zoveel dagen verder. Tot op heden heb ik nog steeds geen contact gehad met iemand die me helpt. Jullie partner neemt geen contact op met mij. Ik heb het pakket via een andere maatschappij moeten versturen omdat ik geen respons krijg. Wie gaat de terugbetaling doen van 2x 27 euro. Jullie moeten toch in staat zijn om contact op te nemen met jullie partner want het is tenslotte jullie verantwoordelijk. Het is via jullie site aangekocht!!!Ik ben echt WOEDEND en zal ook de media hiervan op de hoogte brengen als jullie me niet te woord staan en me geen oplossing gaan geven.

DPD Belgium

Naar: K. S.

20/12/2023

Dag Kim,Kan u ons een printscreen maken of bewijs van betaling doorsturen, zodat we dit opnemen met de betreffende service? U weet zeker dat dit via onze website is, en niet via goedgooppakket.nl bv?Het is inderdaad niet normaal dat u geen reactie krijg op uw aanvraag.Ik wens u een fijne avond.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

K. S.

Naar: DPD Belgium

20/12/2023

BesteJa ik heb deze rechtstreeks via jullie site gekocht. Ik heb enkel 1 label ontvangen en kunnen versturen. Dat pakket is verzonden. De andere labels heb ik niet ontvangen. Geen enkel respons krijg ik als ik op de juiste site een ticket aanmaak via het mapje persoonlijke hulp. Ik ben al van vrijdag aan het proberen om contact te krijgen maar ik krijg totaal geen respons. Grt kim

DPD Belgium

Naar: K. S.

21/12/2023

Goedemorgen Kim,Ik heb een mail gestuurd naar onze partner Packlink en gevraagd dit zo snel mogelijk in orde te brengen.Volgens mij, tijdens deze zware periode hebben ze vertraging bij het behandelen van hun aanvragen.Straks tijdens onze dagelijkse call van de klantenservice, zal ik dit ook melden nabij een verantwoordelijk zodat dit word nagekeken.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.Ik wens u nog een prettige dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

K. S.

Naar: DPD Belgium

02/01/2024

BesteIk heb nog steeds niet gehoord van de klacht. Ik wil echt wel asap mijn geld terug voor de aankoop. Ik vind dit schandalig !!!!!!!

DPD Belgium

Naar: K. S.

02/01/2024

Beste Team Test-Aankoop en Kim,Uw mail is in goede orde ontvangen.Indien er labels zijn aagekocht via Packlink en de betaling is voldaan en u heeft geen labels ontvangen dan dient u via hun website een klacht in te dienen zodat u uw geld terugkrijgt of de labels toegestuurd krijgt.Als Packlink niet reageert kunt u een mail sturen naar het volgende adres: support@dpdbelgium.zendesk.com U kunt het beste ook direct een screenshot van de betaling toevoegen.Dit zou voldoende moeten zijn toat hun reageren. Het kan zijn dat ze wat later reageren dan normaal door de nasleep van de piek. Excuses hiervoor.Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geholpen.Nog een fijne dag toegewenst.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,AbdelhakimDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform