BesteIk ben in juni 2021 verhuis, jullie zijn de verhuis van mijn internet komen uitvoeren maar hebben nooit mijn adres in jullie systeem gewijzigd.Hierdoor kreeg ik facturen niet meer aan en heb ik dus een factuur te laat betaald.Ineens kreeg ik een brief van de deurwaarder voor ezn betaling van 3 facturen, de 1e had ik reeds betaald, de 2e was 2 weken over tijd en de 3e had de betalingstermijn nog niet overschreden. Alsnog moet ik dus onterecht 60 euro deurwaarderskosten hierbovenop betalen?!? En wordt mijn internet stopgezet. Ik wou dit niet dus vroeg telefonisch of de diensten niet konden blijven, dit kon alleen als ik terug installatie en actievatie kosten betaalde!!!! Ja dit vond ik dus echt wel schandalig, nog wat meer geld!! Eind december stuur ik dus ook de producten terug zoals jullie vroegen met betreffende formulier waar ik dus ook mijn huidige adres seringenhof 16 2560 kessel op vermelde ipv berlaarsesteenweg 6a 2560 Kessel.Toch krijg ik eind januari een factuur op deze aparaten te betalen aangezien ik ze niet verzonden heb?!?Spijtig genoeg heb ik het verzendbewijsje niet goed genoeg bewaard en kan ik dit dus niet voorleggen.Dus ik belde naar jullie klantenservice met de vraag of ze dan niet konden nazien want er zou dan toch een toestel te veel teruggestuurd moeten zijn met adres seringenhof 16?!?Krijg ik de melding dat hij niets kan doen en ik maar contact moet opnemen met de deurwaarder aangezien het dossier reeds is overgemaakt. Dus moet ik 60 euro betalen voor iets wat ik teruggestuurd heb en nogmaals 60 euro voor deurwaarder?!? Dit is reeds een dure grap van 180 euro die jullie me onterecht aanrekenen!?! Graag een kwijtschelding van deze kost aangezien het toestel geretourneerd is. Ik ga niet betalen voor iets dat ik niet in mijn bezit heb. Alsook had ik graag zoals al zo dikwijls vermeld de eerste onterechte deurwaarderskosten van 60 euro terugbetaald gekregen. Ik was heel tevreden over orange maar naar klantenservice toe zijn dit toch echt wel wanpraktijken. Met vriendelijke groetenKM