Terug

Ontvang een factuur maar niets geboekt

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Reizendeals.nl

04/09/2025

Geachte heer/mevrouw, Op 4 juni 2025 heb ik via de website van Reizendeals enkel ingelogd om de beschikbare aanbiedingen te bekijken. Om dit te kunnen doen, moest ik een account aanmaken, wat ik vervolgens heb gedaan. Ik heb daarna enkel enkele data en het aantal personen ingevoerd om een indruk te krijgen van de vakanties. Ik wens te benadrukken dat ik geen enkele bestelling of boeking heb geplaatst. Ik heb de website kort daarna verlaten, zonder aankoop of reservering. Tot mijn verbazing ontving ik enkele minuten later een factuur van € 1.395,00, met de eis om dit bedrag binnen vijf dagen te betalen. Ik ging ervan uit dat het om een vergissing ging en heb er daarom geen verdere aandacht aan besteed, omdat ik zeker wist dat ik niets had geboekt. Tot deze week, toen ik een e-mail ontving van een incassobureau, waarin werd gesteld dat ik € 558,83 verschuldigd zou zijn voor een reis die ik nooit heb gemaakt. Ik ben van mening dat deze handelswijze onrechtmatig, misleidend en intimiderend is. Daarom verzoek ik Test-Aankoop dringend om tussenkomst en ondersteuning in dit dossier. Bijgevoegd vindt u kopieën van de ontvangen e-mails en de factuur. Met vriendelijke groet, Diana Mitkevica


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform