Beste,We hebben afgelopen zomer een elektrische cargofiets van Decathlon gekocht en zijn er tevreden over. Het is echter aan een onderhoudsbeurt toe. Toen ik mijn winkel belde (Roeselare), kreeg ik te horen dat ik de fiets in hun magazijn moest afgeven en minstens 2 weken moest wachten. Ik dacht dat dit misschien een vergissing was, dus vroeg ik waarom ik geen afspraak kon maken en de fiets op die dag/tijd kon afgeven. Sorry meneer, zo werken wij niet. Mijn vrouw heeft de fiets nodig voor haar werk, dus ik legde uit dat dit niet acceptabel was. Ik kreeg te horen dat ze onderbezet zijn en dat ze er niets aan kunnen doen.Hoewel ik begrip heb voor het personeelstekort, verwacht ik als betalende klant een betere service. Vooral omdat we een van hun duurdere fietsen hebben gekocht. Bovendien is de fiets in augustus een jaar oud, dus ik vind het belangrijk dat we er naar laten kijken voordat de garantie verloopt.Mijn auto is te klein om de fiets in te plaatsen, dus ik hoopte met de fiets naar de winkel te gaan en daar te wachten tot er naar gekeken werd.Ik zou het op prijs stellen als iemand mij een oplossing kan bieden.Met vriendelijke groeten,Tim Johnson