Terug

Ontoereikende omvormer geplaatst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Earth bvba

01/03/2021

Beste,Eind 2018 werden er door U bij mij zonnepanelen geplaatst37 panelen in totaal.18 er van 9 zuidoost gericht en 9 zuidwest werden aangesloten op een omvormer van 3.6 kw.19 andere, zuidwest gericht zijn aangesloten op een andere omvormer van slechts 3 kw.Deze 19 panelen hebben een piekwaarde van 5.7 kw, de omvormer dekt slechts 53 % daarvan en wordt dus konstant overbelast. Ik heb dat pas gemerkt in het voorjaar 2020 en heb dit de loop van 2020 reeds verscheidene malen op een vriendelijke manier proberen aan te kaarten om dit op een faire manier op te lossen. En die manier hebt U want ik betaalde voor een extra waarborg op de omvormers tot 20 jaar. Uw techniekers hebben dit samen met mij al doorgenomen en waren het eens dat op dat circuit een omvormer van 5 kw beter zou zijn. Ze waren zover gekomen dat ze mij een offerte gingen sturen voor de vervanging.Ik ben echter niet akkoord dat ik daar nog financieel moet voor opdraaien. Ik leed immers al schade genoeg door een reeds 2 jaar verminderde opbrengst. Nadat ik dit 2 weken geleden meedeelde aan Uw technische dienst viel alle communicatie weg en zie ik mij genoodzaakt via deze weg aan te dringen.

Berichten (1)

Earth bvba

Naar: M. P.

01/03/2021

Beste, Hierbij bevestigen we goede ontvangst van onderstaande klacht. Ik heb dit doorgegeven aan de correcte dienst die dit zal behandelen en beantwoorden.Met duurzame groetenCordialementPetroesjka DevriendtOperations AssistantEarth BVKortrijksesteenweg 387B-8530 HarelbekeTel: +32 (0)56 980 510www.earth.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform