Dit is een aanvulling op de klacht die bij jullie geregistreerd staat onder referentie (CPTBE01950064-73) dd. 10 januari 14.39uIk zit zonet toevallig te luisteren naar het consumentenmagazine WinWin op Radio2.Ik herhaal dat jullie aanbod bij de printer printen, scannen en kopiëren gewoon misleidend was.De installatieinformatie voor printen was in orde en dit is mij ook gelukt.Voor scannen en kopiëren was dit TOTAAL ontoereikend.Ik dacht dat het mijn fout was.Niets daarvan: uit het programma leer ik dat Mediamarkt - zelfs niet HP ! - verantwoordelijk isvoor schriftelijke uitleg die zeker voor de gemiddelde burger toegankelijk is. Dat was hij niet. Had ik geweten dat er een trucje met gsm moest gedaan worden had ik de printer gewoon niet gekocht of onmiddellijk teruggebracht. Ik kan hier nog aan toevoegen dat ik enkele weken voor de aankoop in de winkel was en dat de verkoper mij dit toestel aanraadde en niets vertelde over de smartphonetruc. Ik heb daar uiteraard geen bewijs meer van.