BesteSinds een aantal jaren duiken er om de haverklap problemen op met de diensten geleverd door proximus. (zeer traag internet, problemen met TV en/of telefoonleiding (vaste telefoon).Het probleem betreft de exterieure kabel (buitenshuis) die in de kelder binnenkomt!Telkenmale zegt een medewerker van proximus dat er een probleem is met die kabel.... er zouden slechts een paar kabels (deelkabels van de grote kabel) meer bruikbaar zijn. De ene keer sluit een medewerker de verbinding binnen aan op één van die kabels en de volgende keer sluit een medewerker aan op een andere deelkabel (met de opmerking wie heeft dat hier gedaan?.Laatste ingreep van proximus dateert van 18 september 2023 met een kostprijs van 85 EUR.Zoals de vorige keren bij ingrepen levert deze ingreep korstondig een tijdelijke oplossing.Wij verzoeken proximus de verantwoordelijke te contacteren (is dit proximus zelf?) om eindelijk te zorgen voor het leggen van een nieuwe buitenaansluiting die onze problemen met internet moet oplossen.Deze mededeling geldt als laatste poging om resultaat te bereiken. Bij gebrek aan snelle oplossing (en op kosten van proximus zelf deze keer) zijn wij genoodzaakt naar een andere provider over te schakelen en te onderzoeken waar de werkelijke oorzaak ligt!Ons geduld is nu op! Wij willen nu eindelijk een blijvende oplossing.HoogachtendJean Lorquet