Terug

Ontoereikende exterieure aansluiting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Proximus

28/12/2023

BesteSinds een aantal jaren duiken er om de haverklap problemen op met de diensten geleverd door proximus. (zeer traag internet, problemen met TV en/of telefoonleiding (vaste telefoon).Het probleem betreft de exterieure kabel (buitenshuis) die in de kelder binnenkomt!Telkenmale zegt een medewerker van proximus dat er een probleem is met die kabel.... er zouden slechts een paar kabels (deelkabels van de grote kabel) meer bruikbaar zijn. De ene keer sluit een medewerker de verbinding binnen aan op één van die kabels en de volgende keer sluit een medewerker aan op een andere deelkabel (met de opmerking wie heeft dat hier gedaan?.Laatste ingreep van proximus dateert van 18 september 2023 met een kostprijs van 85 EUR.Zoals de vorige keren bij ingrepen levert deze ingreep korstondig een tijdelijke oplossing.Wij verzoeken proximus de verantwoordelijke te contacteren (is dit proximus zelf?) om eindelijk te zorgen voor het leggen van een nieuwe buitenaansluiting die onze problemen met internet moet oplossen.Deze mededeling geldt als laatste poging om resultaat te bereiken. Bij gebrek aan snelle oplossing (en op kosten van proximus zelf deze keer) zijn wij genoodzaakt naar een andere provider over te schakelen en te onderzoeken waar de werkelijke oorzaak ligt!Ons geduld is nu op! Wij willen nu eindelijk een blijvende oplossing.HoogachtendJean Lorquet

Berichten (6)

Proximus

Naar: J. L.

02/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Lorquet Jean in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-28-10.25.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004577677]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004577677]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. L.

08/01/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben de klant Jean Lorquet telefonische ondersteuning aangeboden.MvgHet Proximus teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-28-10.25.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004755886]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004755886]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. L.

Naar: Proximus

13/01/2024

Beste, "wij hebben de klant telefonische ondersteuning aangeboden"....wat bedoelen jullie hiermee?...wanneer dan?...zoals gezegd zijn er meermaals zelfs techniekers van proximus thuis geweest..zoals in mijn eerste bericht heeft dit niets opgelost...denken jullie nu echt dat dit telefonisch kan opgelist worden? Laat me niet lachen aub!

Proximus

Naar: J. L.

15/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de de heer Jean Lorquet in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van zijn dossier.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-13-10.39.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004980189] Ref. [THREAD_ID:1921004980189]

Proximus

Naar: J. L.

15/01/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen de heer Jean Lorquet telefonisch verder kunnen helpen met de opvolging van zijn probleem.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-13-10.39.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004980417] Ref. [THREAD_ID:1921004980417]

J. L.

Naar: Proximus

16/01/2024

BesteIk bedank proximus voor het initiatief via het vriendelijk telefoontje van een medewerkster. Ik kijk uit naar de aangeboden intentie tot definitieve oplossing voor ons probleem. Wij hopen op een positief resultaat van deze tussenkomst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform