Terug

Ontoereikende dienstverlening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

N. V.

Naar: bpost

14/08/2025

Beste Sinds halfweg mei 2025 krijg ik niet alle post die voor mij bestemd is. Nochtans is mijn naam en ook het busnummer goed leesbaar (gegraveerd naamplaatje!). Mij kan dus niets verweten worden. Ik heb hierover reeds meerdere keren een klacht ingediend (zowel via mail als telefonisch) omdat ik vrees dat belangrijke correspondentie verloren dreigt te gaan. Mijn vrees is intussen uitgekomen: ik heb een factuur niet ontvangen en ook de daarop volgende herinneringen niet, waardoor ik nu met extra kosten bovenop het saldo van de factuur geconfronteerd word. Aangezien het probleem bij Bpost ligt, eis ik gecompenseerd te worden voor het verlies. Wat als blijkt dat er nog facturen zijn die ik niet ontvangen heb? Ik eis dat jullie jullie verantwoordelijkheid nemen.

Berichten (1)

bpost

Naar: N. V.

14/08/2025

REF : SR 1-62120719517 Beste klant, We merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij de klantendienst van bpost. Daarom nodigen we u dan ook uit om contact op te nemen met de klantendienst van bpost door uw referentie 1-62120719517 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen. U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals). Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 14/08/2025 13:15:31 Aan: SMB_Info_CSE info_cse@bpost.be Onderwerp: Ontoereikende dienstverlening ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you. ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-SJEEXQ7]

Bemiddeling door Testaankoop 15 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform