Beste Meneer Courtens,
Bedankt voor uw reactie en het delen van de bijlage. Dit biedt ons een duidelijker beeld van de situatie.
Echter, zoals eerder besproken, zijn we wettelijk gezien niet verplicht om u van een oplossing te voorzien, doordat de garantie op het toestel al enige tijd is verlopen. Aangezien u er bovendien zelf voor hebt gekozen om de herstellingen buiten ons om te laten uitvoeren, kan u deze aanspraak ook niet bij ons doen, en raden we u aan om dit bij Apple zelf aan te geven. Zoals ook eerder besproken, kunnen we u niet garanderen dat ze u van uw gewenste oplossing zullen voorzien, door eerder vermeldde reden.
We vertrouwen erop dat we u voldoende hebben geïnformeerd, en wensen u nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Laura van Coolblue
Backoffice medewerker
Alles voor een glimlach
Heb je een vraag?
Regel het zelf via Mijn Coolblue
Of bezoek onze klantenservicepagina
Het beste Assortiment binnen jouw handbereik
On January 24, 2025 at 3:15 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote: