Geachte heer/mevrouw,
Met deze brief wil ik mijn ongenoegen uiten over de behandeling die ik recentelijk heb ervaren één van uw winkel. Op 5/2/205 omstreeks 14u55 bezocht ik uw winkel en werd ik op een zeer onvriendelijke en onprofessionele manier behandeld door een van uw medewerkers.
De specifieke incidenten die plaatsvonden zijn als volgt:
- We waren met 2 klanten en 2 bedienden in de winkel, klant voor mij mocht onmiddellijk aan de beurt komen omdat er niemand aanwezig was en ik heb de vraag gesteld aan de beschikbare bediende (achteraan in de winkel en waarschijnlijk een verantwoordelijke) of ik ook mag bediend worden. Uitdrukkelijk en duidelijk is de bediende tegen zijn zin ingegaan op mijn vraag met als antwoord: Wil je je niet inschrijven want de volgende keer doe je het...
Eens op de stoel zei hij, starend naar zijn scherm, met geen enkel oogcontact: Voor wat is het!
Ik vroeg hem om op zijn minst uit elementaire beleefdheid naar de klant te kijken terwijl men iemand aanspreekt maar tevergeefs, hij negeert mij en vraagt wat is je nummer...
Ik heb mijn gegevens gegeven en heel kort erna hoor ik van ah, geen booster in voorraad dus wordt opgestuurd.
Met alle eerlijkheid heb ik persoonlijk mijn gedacht hierover of de booster wel degelijk in stock was of niet...het kan zijn.
Hij zei; ik stuur het naar Sint Gommarusstraat en ik zei nee meneer daar woon ik niet en waarop hij antwoordde dat zijn gegevens die jij hebt gegeven en ook nog foutief!
Ik zei; meneer ik woon in de Oude Sint Gommarusstraat en niet in de Sint Gommarusstraat want dat is een andere straat in Mechelen.
Voor alle duidelijkheid, mijn adres was perfect in het systeem getypt door mezelf, hij heeft mijn adres niet correct willen lezen blijkbaar.
Deze ervaringen hebben niet alleen mijn winkelervaring negatief beïnvloed, maar hebben ook mijn vertrouwen in Proximus en de service die u biedt geschaad. Als nieuwe klant van Proximus had ik een veel hogere standaard van klantenservice verwacht en neigt op dit moment naar een terugkeer bij mijn vorige provider, Telenet.
Ik verzoek u dan ook vriendelijk om dit incident te onderzoeken en de nodige stappen te ondernemen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst niet meer voorkomen. Ik zou het ook op prijs stellen als u mij op de hoogte houdt van de maatregelen die u neemt om dit probleem aan te pakken.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
B K