Beste,
Het pakje dat ik retour gemeld had heb ik nog steeds niet kunnen verzenden dankzij Bol.com en de termijn verloopt vandaag . Ik heb tevergeefs meerdere malen verzocht om een retour label per post op mijn kosten te zenden omdat ik geen printer had .Nooit geen antwoord gehad alhoewel dit wel beloofd werd. Je laat een hulpbehoevende klant toch niet in steek! Om eens en voor altijd van het bedelen af te zijn heb ik een Canon printer aangeschaft bij de concurrent natuurlijk die niet samenwerkt met de onbetrouwbare Postnl.be en wat schetst mijn verbazing dat het peperdure apparaat dat ik als laptop bij Bol.com eind vorig jaar aanschafte niet over een cd ingang beschikt zodat ik de installatie cd van mijn printer niet kon gebruiken , geen woord daarover in de beschrijving van de HP laptop ; anders had ik hem nooit gekocht . Verder alle andere mogelijkheden om te printen uitgeprobeerd zonder resultaat en de verkoper reageert daar doodleuk op met " Je kunt er wel mee printen" Met een HP printer zeker ? ik verzoek Bol.com mij alsnog een retour label te zenden en de retor termijn zolang te te verlengen als nodig is en mij te informeren hoe ik dan wel kan printen of eventueel software te zenden die dat mogelijk maakt zo niet dan is deze laptop voor mij waardeloos en eis ik mijn geld terug.