Terug

Ontevredenheid over hotel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: BOOKING.COM

06/08/2017

Wij waren zeker niet tevreden van ons hotel die we via 'booking.com' hadden geboekt. Vele problemen met kamer, ontbijt, zwembad. Zeker geen 4* waard! Misleid door de site 'booking.com'. Er werd gemaild en telefonisch contact opgenomen met 'booking.com'. Toen werd ons beloofd voor een tussenkomst van 10%. Ik mocht zelf een voorstel doen voor compensatie maar hetgeen wat ik vroeg was volgens hen niet mogelijk! Nu komen ze zelfs nog hun belofte van tussenkomst niet na, ook niet na enkele mails van mij!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform