Beste, wij zijn overgestapt naar Proximus in de actie waarbij je een ps5 aan €99,00 krijgt bij een flex pack. Wij zijn nu 4 dagen klant bij Proximus en hebben sindsdien alleen maar een hoop miserie gehad. Op maandag 6/12 ging er een technieker komen tussen 10u15 en 12u15 om alles te installeren. Rond 11u kreeg ik een bericht dat het tussen 12u15 en 15u15 ging zijn. Zonder verder iets te laten weten is hij gewoonweg niet komen opdagen. ‘S avonds laat belde hij om te zeggen dat hij er niet geraakt was ( ja, zo ver waren wij ook al) en dat hij de volgende dag ging komen om 14u. Om 14u was hij er niet, om 14u05 kreeg ik een bericht dat hij er om 15u ging zijn. Om 15u was hij er niet. Uiteindelijk is hij aangekomen om 17u30. Ik heb hierdoor 2 dagen verlof verspild aan te zitten wachten. Het internet was niet wat het moest zijn (op Samsung tablet trage tot geen verbinding) daarvoor hebben wij op woensdagavond gebeld en er ging een technieker langskomen vandaag ( vrijdag 10/12). De technieker was er vandaag gelukkig wel op het afgesproken uur maar zijn uitleg was dat we niet allemaal tegelijk het internet kunnen gebruiken. Dit heeft het alleen maar erger gemaakt want daarna hadden wij zelfs geen verbinding met de tv meer. We hebben eerst alle mogelijke stappen gedaan die we konden vinden op de website van Proximus. Dit heeft niet geholpen dus besloten we om te bellen. Ik heb 40 minuten aan de lijn gewacht en toen ik de telefoon hoorde bellen werd de oproep plots beëindigd. Ik heb opnieuw gebeld, opnieuw 30 minuten aan de lijn gewacht en dan gelukkig iemand van de klantendienst aan de lijn gehad. Hij wist ons te vertellen dat er inderdaad iets mis is en dat de technieker ons ging opbellen om af te spreken om opnieuw langs te komen. Wij hebben tot op heden nog niemand gehoord en hebben nog steeds geen tv verbinding.