Terug

Ontevreden over juridische adviesdienst

Opgelost Openbaar

Klacht

J. S.

Naar: Testaankoop

09/05/2025

Uw juridische dienst heeft ons zogezegd een jaar (officieel sinds 3 juli 2024) geadviseerd bij een klacht tegen Verisure (klacht nr.10394609). Bij elke telefonische contactname werden door verschillende 'adviseurs' onduidelijke adviezen verstrekt. Sommige adviseurs waren duidelijk onprofessioneel, sommige zelfs onbeschoft. De spreekwoordelijke uitzondering was een begripvolle mevrouw uit het Limburgse. Resultaat: Testaankoop heeft ons nauwelijks geholpen! Wij zeggen ons abonnement bij deze op. Van het zogenaamde welkomstgeschenk hebben we ook nog niets gehoord!

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. S.

09/05/2025

Beste abonnee, Wij hebben je bericht over het dossier Verisure goed ontvangen. We maakten dit over aan onze advocaten, zodat ze deze kunnen nakijken. Ze koppelen hierover z.s.m. naar je terug. De stopzetting van je abonnement en je vraag over het welkomstgeschenk werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform