O.Ref/CM-V10958232Beste heer Coolen,Wij wensen U te herinneren aan onze voorgaande mail en blijven bij ons standpunt.Vanop afstand kan men geen analyse maken, een probleem kan meerdere oorzaken inhouden. Iedere interventie is dan ook betalend.Na analyse van het dossier stellen wij vast dat de kabelboom dient vervangen te worden. De technieker is langs gekomen op 14/02, U was dan ook niet akkoord dat het wisselstuk meer dan 200€ zou bedragen. Er werd ook besproken dat U de fabrikant van de brander zou bellen ivm het probleem.Wij kunnen dan ook geen positief gevolg geven op uw vraag voor de annulatie van de factuur.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, met de meeste hoogachting.Lieve--------------------t-aankoop.be]Sent: 10-5-2024 15:21rechte factuur - (CPTBE02015249-74)CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. More info on GroupNet, keyword "phishing"CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. More info on GroupNet, keyword "phishing"Je hebt een klacht ontvangen vanHENDRIKUS COOLENDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE02015249-74.Heb je vragen over ons platform?refToken: 9681b929-b552-46cf-afb3-f927b18b103dOnterrechte factuurNaam van de klant HENDRIKUS COOLENKlantreferentie Factuurnummer: 26022710Beschijving van de klacht Ik vroeg een interventie bij een storing van mijn verwarmingsketel. Het probleem werd niet onderzocht en al zeker niet opgelost. En toch stuurt men mij een factuur.Na aangetekende betwisting heeft Vaillant het dossier toch over gemaakt aan een incasso instantie (EOS dossier 4564584).Gewenst resultaatHerziening van de factuurBijgevoegde documentenAangetekend Vaillant.pdfeMail Vaillant.pdfMet vriendelijke groeten,Testaankoop