beste,sinds een aantal maanden komen mijn facturen van eneco in mijn spam terecht, dus eerlijk gezegt heb ik deze facturen niet betaald omdat ik ze ook niet zag,goed u heeft aan afbetalingsplan opgesteld waarvoor dank,echter nu ik me heb aangemeld op my eneco zie ik dat u 56 euro aanmaningskosten aanreken voor aanmaningen die ik nooit gekregen heb ,niet op mail niet op papier,ik hoop voor jullie dat u het tegendeel kunnen aantonen,nu zie ik ook dat mijn factuur adres spreekt op een plaats in namur 5000kan u my uitleggen hoe in godsnaam julie met een adres afkomen waar ik van mijn leven nog nooit geweest beneen adres die ik nooit heb gegeven want ik woon in koksijde als huurderzelf een telefoonnummer die niet van mij ishoe verwacht u dat ik als klant correct kan betalen als niks van mijn gegeven bij julie allemaal verkeerd isik verwacht op zijn minst toch een deftige uitleg waar ik recht op heb want voor zover ik begrijpt zijn julie meer in fout dan ik