Geachte @ Celside,Dit betreft een heel aantal niet door me toegelaten, en dus ongeoorloofde domiciliëringsopdrachten, wel drie tot vier per maand, die jullie afhaalden onder verschillende benamingen en opdrachten Buy-Back, Pack Essentiel, SFAM en Contrat d’ Assurance ? De overeenkomst was een verzekering van het aangekochte toestel, tegen breuk, diefstal ongeacht de oorzaak, verlies, onbeperkte herstellingen en frauduleuze communicatie voor 24,99€ / maand.Geen (of zelfs twee keer) 39,99€ / maand en meermaals per maand 18€ onder verschillende opdrachten. Naar aanleiding van een telefoongesprek rond deze klachten zond u me een formulier. Dit bevatte echter geen info. Het was een lege mail met een button waarop staat « Aanvraag ». Volstrekt onduidelijk en bovendien onveilig om enkel een link of button te gebruiken en zo verdere gegevens achter te laten.Toen ik jullie telefonisten vroeg om een formulier plus bevestiging van de afspraken op te sturen, zeiden ze me dat u niet kon helpen, of van verdere informatie kon voorzien. Geen ander adres voor info of communicatie. Dat ik een mail kon sturen. Die loos werd beantwoord.Gelieve alle onrechtmatig verkregen geld terug te storten, de contracten verder nietig te verklaren en - in zover deze al niet door de bank zijn weerhouden - de door jullie aangepaste betalingsopdrachten te annuleren.Communicerende Groet,