Graag tussenkomst bij problemen met Total energies. Sedert het plaatsen van de digitale meter. Ik belde reeds ontelbare keren, mailde verschillende keren, Ofwel geraak je gewoon niet binnen, of, ben je meer dan een uur aan de telefoon, en de laatste keer was het : Ik kan je niet helpen. 3 voorschotten vinden ze gewoon niet terug. Vroeger betaalden we 94€ voorschot, nu zouden ze ons eerst 423€, dan 200€ als voorschot laten betalen, en nu is dit opnieuw verhoogd naar 323€. We zitten met zonnepanelen. We kregen ook een torenhoge afrekening. Dit klopt totaal niet, ook niet volgens Fluvius. Ook vind men 3 voorschotten die ik betaalde niet terug. ( Dit betaalde ik op aanraden van een van de medewerkers in september, omdat we toen geen voorschotten kregen omwille van een probleem met hun facturatiesysteem, alhoewel dit van de Gas wel lukte)Als ik bel, moet ik telkens opnieuw mijn uitleg doen, zetten ze zaken Onhold, waarna ik even later een ingebrekestelling krijg enz.. Waarbij ik dan nog eens nalatigheidskosten op betaal. Terwijl ik dit al sinds september wil uitgeklaard hebben. De communicatie is echt niet normaal, barslecht. De ene weet niet van de ander, je wordt van Jan naar Piet gestuurd, op mails reageren ze gewoon niet, ook niet op een klacht die ik reeds stuurde naar hun eigen klachtendienst, enz... De volledige historie kan je nalezen in de bijlage ( mails die naar Totalenergies werden verstuurd)