Terug

Onterechte verhoging voorschot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Mega

10/10/2021

Beste, ik verwijs naar de mails van mijn echtgenoot Luc Wasteels om het voorschot opnieuw te verminderen met alle relevante argumentatie. Graag met onmiddellijke uitwerking de voorschotten opnieuw verminderen zoals gevraagd.

Berichten (4)

Mega

Naar: V. V.

12/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: V. V.

13/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: V. V.

31/10/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - Onterechte verhoging voorschot - (CPTBE01375308-42)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesSales and CX DirectorMega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 28 okt. 2021 19:43 CEST--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KYM78O-D22Q] (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C8093b654e32d4ca811de08d99a3a606d%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637710397793648371%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=pFTV15nKFCla3QMVwxof31Yp8hVtP6dA6IMv4G3RQ7o%3Dandreserved=0) (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C8093b654e32d4ca811de08d99a3a606d%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637710397793648371%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=cJJPtDKo5kVRZmExrSeGLtloElFCMkjN%2FCQlX%2BLLnFo%3Dandreserved=0)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KYM78O-D22Q]

Mega

Naar: V. V.

03/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Admin, 3 dec. 2021 17:10 CETBeste Meneer Wasteels,We hebben het dossier bekeken en hieruit blijkt dat we de voorschotten reeds hebben aangepast naar het voorgaande bedrag. Aan deze klacht is dan ook reeds een oplossing geboden.We willen wel nog even benadrukken dat we als leverancier steeds in de mogelijkheid zijn om het voorschot van onze klanten aan te passen indien de situatie aantoont dat dit nodig is en dit uiteraard ter bescherming van de klant. Dit is terug te vinden in onze algemene voorwaarden die men steeds terug kan vinden op onze website (punt 7.2): s:my.mega.be/resources/doc/algemeneVoorwaardenNL_website.pdfIntussen blijven we beschikbaar voor al uw vragen.We wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,Sylvie✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KYM78O-D22Q]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform