Geachte mevrouw/heer,
Op 23 april 2024 hebt U onterecht een instantbetaling op mijn kbc rekening BE39734071247519 van 650 euro terug geboekt.
Ik stel echter vast dat u ondanks al mijn telefonische en schriftelijke klachten alsook een klacht met onderzoek van de ombudsfin die schriftelijk verklaarde dat deze terugboeking onterecht was. KBC weigerde het bedrag terug te betalen, ook een commerciele tussenkomst voor het bedrag van 650 euro werd door KBC geweigerd.
Politie Nijlen weigerde op 2 mei 2024 een proces verbaal tegen KBC op te maken, wel werd er nota van genomen. Een van de argumenten die ik later na het afsluiten van het dossier van ombudsfin kon lezen was dat KBC geen proces verbaal had ontvangen.
Zoals ik eerder schreef weigerde KBC iedere medewerking en communicatie met mij. Uit het dossier van ombudsfin kon ik ook uitmaken dat ik door KBC in eerst instantie zelfs als fraudeur werd beschuldigd.
Dit heeft geleid tot een flinke financiele kater.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 25 februari 2025 dit bedrag terug te betalen.
Met vriendelijke groeten,
Harry Verbraeken
Dossier ombudsfin 2024.3424 in bijlage en ontvangen door KBC