De oorzaak: mijn gsm account is gekoppeld aan de gsm account van een andere persoon doordat die andere persoon van nummer is veranderd en ze hebben een fout gemaakt bij Orange door de koppeling van dat Nieuw gsm Nummer van die mevrouw (Olivia Van Parijs en haar zoon).Gevolgen hoog oplopende facturen. Ik krijg de faktuur van mijn gsmnummer (ongeveer 30 euro) maar ook die van Olivia Van Parys en haar zoon (voor 170 euro per maand of nog meer) ik zit nu al aan 720,61 euro waarvan ongeveer 100 euro van mezelf ( want nu hebben ze geen detail meer gestuurd)Reeds ondernomen acties1) Olivia van Parys belde me persoonlijk op begin juli om me te melden dat ze problemen had met de overzetting van haar nieuw telefoonnummer en dat haar gegevens bij mij staan en dat ze al mijn mails kan en alles van mijn account ook kan zien. Olivia zei me dat ze alles zou in orde brengen , want ze was in onderhandeling met Orange daarover.Eind juli kreeg ik een faktuur per sms van Orange voor een bedrag van 211 euro.2)Dan ben ik persoonlijk naar de orange shop in Veurne gegaan om wat meer uitleg te vragen en heeft die persoon me uitgelegd dat er aan mijn account drie gsm nummers gekoppeld zijn namelijk mijn gsm nummer , dat van Olivia van Parys en dat van haar zoon en de faktuur van die drie personen samen komt bij mij!Die persoon in Veurne kon die gsm nummers niet loskoppelen want blijkbaar kunnen ze dat niet in de shops maar enkel op hoofdkantoor te Brussel.3) nadien heb ik meermaals de klantendienst van Orange gecontacteerd om dit probleem aan te kaarten . Niemand kon me hierbij verder helpen. Ik kreeg steeds als antwoord, het dossier is in behandeling en ze gaan je contacteren binnen de 72 uur, maar ik heb nog steeds niemand gehoord.4) ook ging ik Verschillende keren langs in de Orange shop te Aalst (eind augustus)waar we wonen. Hier legde ik mijn probleem uit aan een medewerker , die heeft al verschillende keren contact opgenomen met de dienst Facturatie en ook de regio verantwoordelijke oost-Vlaanderen op de hoogte gebracht en de laatste keer dat ik ging Begin september hebben ze me nogmaals gezegd dat ik die faktuur niet zou moeten betalen gezien die niet correct is en ze zouden me contacteren met de aangepaste faktuur. Vandaag kreeg ik een faktuur van 720,61euro.....