Terug

Onterechte switch naar Octa+

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: OCTA+

23/01/2023

Beste,Op 28 september 2022 en 29 oktober 2022 kreeg ik een mail welkom bij Octa+ , wij dachten dat het om fishing mail ging dus gewoon gedelete , dan kreeg ik mail dat ik via Oscar bij Octa+ zou zijn gegaan voor de gas , dan heb ik naar Dats24 mail gestuurd wat er aan de hand zou zijn , zij spraken me van een onterechte switch, Heleen van Dats 24 heeft mail gestuurd naar Octa+ voor betwisting hiervan , en heeft me gezegt niets aan Octa+ te betalen , als ik al wel zou betaald hebben zou ik van Dats 24 een creditnota krijgen. Heb zelf ook een aangetekende brief naar Octa+ verstuurd , dat ik nooit een contract bij hun heb getekend en dat ik ook niets zou betalen , want ik kan niet bij 2 leveranciers tergelijkertijd zijn heb ik eraan toegevoegd. Nu heb ik verleden week een aangetekend schrijven gekregen van Octa+ omdat ze me nu in gebreken stellen en de 135€ willen doen betalen.Mvg Andy Pauwels

Berichten (1)

OCTA+

Naar: A. P.

26/01/2023

Beste , Na inzage van het dossier van mevouw Pauwels Andy, stel ik vast dat wij het contractgeanuleerd hebben. Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder. Met energieke groeten, Cassandra Nokerman Om al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform