Geachte mevrouw/heer,
Op 17/05/2025 ontving ik van u een retributiebon met het verzoek tot betaling van het bedrag van 25euro met referentienummer 920/0150/91159.
Deze vordering betwist ik in zijn geheel.
Op 17/05/2025 en 26/05/2025 schreef ik streeteo hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat in het begin van de Tolpoortstraat in Deinze betalend parkeren toegelaten is zoals vermeld:
1) op de website van Stad Deinze (https://www.deinze.be/betalend-parkeren):
"In volgende straten kan je mits betaling maximaal twee uur parkeren:
Tolpoortstraat, tussen Tolpoortbrug en huisnummer 41".
2) op de parkeermeter in de Tolpoortstraat (zie bijgevoegde foto)
3) de 4411 app waar ik een lopende sessie had.
Ofwel stuurt Stad Deinze en Streeteo verkeerde informatie uit over de geldende parkeerregels, ofwel heeft de parkeerwachter een foute retributiebon geschreven. Beide gevallen zijn gegronde redenen om mijn retributiebon te annuleren.
Daarnaast is dit de tweede keer op 3 weken tijd dat ik een verkeerde retributiebon ontvangen heb op deze locatie. Streeteo heeft bij de vorige retributiebon via mail toegegeven dat deze onterecht uitgeschreven is.
"Geachte,
Op 26/03/2025 11:23 heeft u een retributiebon ontvangen in Deinze , voor het voertuig met nummerplaat 2DBZ700.
Bij nazicht blijkt dat onze parkeerwachter een verkeerde vaststelling heeft gemaakt.
De retributiebon werd onmiddellijk in het bestand geannuleerd zodat u géén betalingsherinnering zal ontvangen." (Referentie 920/0148/31279)
Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt.
Met vriendelijke groet,