Terug

Onterechte prijsaanrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

H. V.

Naar: bpost

13/12/2024

Korte beschrijving van uw probleem Ik ben aan het ontspullen en probeer kleine spulletjes via 2dehands aan de man te brengen tegen kleine prijsjes. Quasi alles wordt opgestuurd via Bpost. Alvorens aan de koper mee te delen welk bedrag hij dient te storten ga ik kijken op se website van Bpost voor het berekenen van het tarief. Vandaag zag ik op hun site dat een verzending naar een particulier adres 6.65 € kostte. Ik heb dit bedrag dan ook doorgerekend aan koper, dus 7 + 6.65 = 13.65 €. Bij de aanmaak van het verzendeticket diende ik plots 1 € eindejaarstoeslag te betalen, of ik kon mijn ticket niet aanmaken. k ben niet akkoord met Bpost dat ze dat nieuwe tarief niet afficheren op hun site. Die 1 € vertegenwoordigt een groot percentage van mijn verkoop, en voor Bpost tenonrechte de regel van de grote getallen. Gegroet Hubert Van der Voorde

Berichten (1)

bpost

Naar: H. V.

16/12/2024

1-58344838309 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is niet gebleken dat u een dossier heeft bij onze klantendienst. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs Met vriendelijke groeten, Klara C. bpost Anspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-QSXT789] Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 13/12/2024 14:45:12 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Onterechte prijsaanrekening


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform