Beste,Wij ontvingen onderstaande klacht van de heer xxxxxxxxxx. Hij nam hiervoor reeds meermaals contact op met onze dienst.Wij zochten zijn parkeersessie zowel via kenteken als gsm-nummer op en vonden niets terug in de database van 4411. Uit communicatie met 4411 die de heer xxxxxxxxx bijsloot, bleek dat hij zich nooit geregistreerd heeft voor hun dienst, wat een vereiste is om er gebruik van te kunnen maken. Deze registratie is kosteloos. Omdat hij geen account heeft, betaalde hij nooit voor zijn parkeersessies.Wij annuleerden in 2016 reeds een andere parkeerretributie van de heer xxxxxxxxx omdat hij gebruik maakte van een niet-erkende applicatie en gaven hem het advies zich te registreren bij 4411. Wij gaven hem toen mee dat de annulatie éénmalig was.Wij blijven dan ook bij het standpunt dat de parkeerretributie met referentie xxxxxxxxxxxxxx terecht werd uitgeschreven en te betalen blijft.Met vriendelijke groeten,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxDeskundigeMobiliteit en Parkeren AntwerpenPostadres: Grote Markt 1 2000 Antwerpentel 32 (0)3338.75.99xxxxxxxxxxxxxx@stad.antwerpen.be www.parkereninantwerpen.be***Disclaimer***Dit e-mailbestand, met inbegrip van zijn eventuele bijlagen, is een officieel document van de Stad Antwerpen. Het kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u deze boodschap per vergissing hebt ontvangen, verzoeken wij u om de afzender daarvan onmiddellijk per e-mail of telefoon op de hoogte te stellen en ze vervolgens van uw computer te verwijderen zonder de inhoud ervan eerst te lezen, te vermenigvuldigen, te verspreiden of op andere wijze openbaar te maken aan derden. De Stad Antwerpen kan op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor mogelijke fouten of onnauwkeurigheden in dit bericht, noch voor verlies, ongemak of directe dan wel indirecte schade geleden ten gevolge van het gebruik van in deze e-mail voorkomende incorrecte informatie