Beste, Op 01/04/23 en 02/04/2023 heb ik 2 parkeer sessies gestart in een betalende zone te Blankenberge. Daarvoor heb ik voor de eerste keer de applicatie 4411 geïnstalleerd. Na installatie een account aangemaakt en de parkeersessie gestart. Deze zijn dan onmiddelijk in rekening gebracht en beide sessies zijn netjes betaald. Echter ontving ik daarna 2 maal een boete van 40€ voor die 2 dagen. De oorzaak hiervan bleek bij de app te liggen. De app had een fictieve wagen met nummerplaat gegenereerd waardoor ik een parkeersessie kon starten zonder mijn eigen wagen te registreren. Wat dus volgens parkeren.be niet mogelijk kan zijn maar duidelijk bewezen is. De controleur kon op dat moment dus niet zien dat ik wel degelijk geregistreerd stond en op dat vlak was de boete dus correct. Ik had echter wel betaald en wenste dat deze retributie dus geannuleerd zou worden. Dit heb ik dan ook meermaals aangekaard bij OPC op parkeren.be maar ze blijven halsstarrig beweren dat ik deze boete moet betalen. ook al hebben ze bevestigd dat ik mijn parkeer sessies netjes heb betaald. Ik heb dus steevast aangehouden dat ik deze retributie niet ga betalen en deze op hun site in betwisting geplaatst. Ze hebben deze nu zelf gesloten en de rekening verstuurd. Ik kan er niets tegenin brengen en kan hen ook niet contacteren aangezien het steeds via een noreply mail is en er geen contactgegevens op de website staan. Ze maken het verschikkelijk moeilijk om hen te contacteren en hebben geen enkel degelijk argument gegeven dat mijn bewering weerlegd. Toch zonder iets alles afsluiten en de boete versturen waar dus een termijn op staat waar extra kosten bij worden aangerekend. Dit is puur bedrog om zo veel mogelijk te profiteren van de mensen die niet geconfronteerd willen worden met hele dit gedoe. Het mail adres van dit bedrijf dat ik heb ingegeven klopt mogelijks niet. er is namelijk nergens een werkend mail adres te vinden.